Vandaag proefexamen gehad en eigenlijk ging alles best goed (ze mag wat minder trekken, maar oke)
Maar daar ging dit topic niet over
Ik mag gehoorzame hond 2 overslaan en direct beginnen met A cursus
Moderator: moderatorteam

Dat is wel heel fijn want dan hoef je die gevreesde opdracht niet te doenJacksel schreef:Ik heb zooooo'n superhondje...
Vandaag proefexamen gehad en eigenlijk ging alles best goed (ze mag wat minder trekken, maar oke)
Maar daar ging dit topic niet over![]()
Ik mag gehoorzame hond 2 overslaan en direct beginnen met A cursusOmdat ze zoooo goed is
![]()

Welke?marye schreef:Dat is wel heel fijn want dan hoef je die gevreesde opdracht niet te doenJacksel schreef:Ik heb zooooo'n superhondje...
Ik mag gehoorzame hond 2 overslaan en direct beginnen met A cursusOmdat ze zoooo goed is
![]()

Moest ze dan niet die restaurant oefening of is dat al bij 1?Jacksel schreef:Welke?marye schreef:Dat is wel heel fijn want dan hoef je die gevreesde opdracht niet te doenJacksel schreef:Ik heb zooooo'n superhondje...
![]()
Ik doe wel gewoon examen GH1, maar volgend seizoen ga ik verder met A cursus ipv GH2