Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tussen kerst en nieuw
Moderator: moderatorteam
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
Tussen kerst en nieuw
Tussen kerst en nieuw willen wij met de hond.
3 dagen weg.
Graag aan de kust.
Weten jullie een leuk plekje.
3 dagen weg.
Graag aan de kust.
Weten jullie een leuk plekje.
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
- Dipsausje
- Actief
- Contacteer:
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ja, via www.tessel.nu hebben wij een paar jaar gelefen een huisje gehuurd op Texel.MastiffStorm schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met een huisje op 1 van onze nederlandse einlanden.
En op Waddenpark Avanti hebben we ook wel eens een huisje gehuurd. Dat is een eenvoudig parkje met huisjes op Texel, maar zeer hondvriendelijk.
Voor aanstaand voorjaar hebben we een boerderijtje gehuurd op Ameland, daar gaan we uiteraard ook met de dogjes heen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
tineke
Ben ik ook weleens geweest ja met de doggies rond de feestdagen en is prima bevallen.Scooby schreef:Ja, via www.tessel.nu hebben wij een paar jaar gelefen een huisje gehuurd op Texel.MastiffStorm schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met een huisje op 1 van onze nederlandse einlanden.
En op Waddenpark Avanti hebben we ook wel eens een huisje gehuurd. Dat is een eenvoudig parkje met huisjes op Texel, maar zeer hondvriendelijk.
Wel denk ik dat ze voor dit jaar al vol zitten maar niet geschoten is altijd mis
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
op ameland met 3 doggen?Scooby schreef:Ja, via www.tessel.nu hebben wij een paar jaar gelefen een huisje gehuurd op Texel.MastiffStorm schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met een huisje op 1 van onze nederlandse einlanden.
Voor aanstaand voorjaar hebben we een boerderijtje gehuurd op Ameland, daar gaan we uiteraard ook met de dogjes heen.
is daar een website van?
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben nog maar twee doggen, hè?Spriet schreef:op ameland met 3 doggen?Scooby schreef:Ja, via www.tessel.nu hebben wij een paar jaar gelefen een huisje gehuurd op Texel.MastiffStorm schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met een huisje op 1 van onze nederlandse einlanden.
is daar een website van?
We gaan naar dit boerderijtje: http://www.dehazendonk.nl/
Groetjes, Karen
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
Adres op Ameland Trijnie en Sjouke Wijnberg
Molenweg 4
Hollum (Ameland) Tel. 0519-554519
Email t.wijnberg@home.nl
Site staat op www.gotoameland.123.nl Ze hebben een huisje bij hun op het terrein, maar dit is erg klein, en een huis (2 onder 1 kap) in het dorpje Hollum, ongeveer 1 km van het strand. Volgens mij mag je max. 2 honden meenemen. Groetjes Pia.
Molenweg 4
Email t.wijnberg@home.nl
Site staat op www.gotoameland.123.nl Ze hebben een huisje bij hun op het terrein, maar dit is erg klein, en een huis (2 onder 1 kap) in het dorpje Hollum, ongeveer 1 km van het strand. Volgens mij mag je max. 2 honden meenemen. Groetjes Pia.

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O, dat ziet er ook leuk uit, zeg!pia zz schreef:Adres op Ameland Trijnie en Sjouke Wijnberg
Molenweg 4
Email t.wijnberg@home.nl
Groetjes, Karen
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Ohh! Sorry!!!Scooby schreef:We hebben nog maar twee doggen, hè?Spriet schreef:op ameland met 3 doggen?Scooby schreef:Ja, via www.tessel.nu hebben wij een paar jaar gelefen een huisje gehuurd op Texel.MastiffStorm schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met een huisje op 1 van onze nederlandse einlanden.
is daar een website van?
We gaan naar dit boerderijtje: http://www.dehazendonk.nl/
Toch ga ik eens kijken, wie weet...

Heimwee naar de zee