Mijn hond Baldo.....deze dus:

Het is een kruising labrador en american stafford. Hij is nu 8 jaar en heb hem 6 jaar geleden uit het asiel gehaald. Perfecte hond, luisterd vrij goed en lief en noem maar op.....behalve aan de riem
We hebben altijd honden gehad dus men hoeft mij niet te vertellen hoe deze op te voeden, ik denk dat we dat redelijk doen met cursussen en noem maar op. De andere (Max) doet dit dus niet!
Wat is nu het geval, welke riem ik ook probeer, slipketting, halsband, complete gordel om zijn lichaam, meneer blijft trekken. Ik heb met hem geoefend en geoefend, niks helpt. Als ie los loopt gaat het wel goed
Aan de riem kan ik net zo goed tegen een boom praten, die zal waarschijnlijk eerder luisteren
Het vreemde is wel dat als hij gaat lopen met mijn zus of vader hij dit dus helemaal niet doet.....alleen bij mij.
Wie kan mij nu nog een zinnige tip geven, ik heb gewoon eelt op mijn rechterhand van de riem
Hij beschouwd mij als zijn enige en echte baas en ik weet dat dit beest voor mij door het vuur gaat als het moet en het is net alsof hij gewoon persé voor me moet lopen in plaats van naast me.
Een cursus heeft ie bij mij nooit gehad, denk dat dat ook weinig zin heeft daar hij nogal dominant is en dat geeft alleen maar herrie
Daarom staat er ook onderaan...mijn wraak komt nog, en daar bedoel ik mee dat als ie te oud is om te trekken dan ga ik dat doen heheh.