Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

TT vragen,maar voor de gebruikers zelf,niet die ertegen zijn

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Moon schreef:Nooit van jachthonden gehoord zeker?
Ik heb wel geprobeerd (in mijn onschuld) om Dante dat te leren. Weet je hoe dat gaat: Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, en zo kan ik dat nog een stuk of 25 keer copiëren :smile:

Gr. Marijke
Precies :smile:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Moon schreef:loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, en zo kan ik dat nog een stuk of 25 keer copiëren :smile:
Die van ons heeft dat na 3 x wel bekeken :mrgreen: :smile:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Jaap* schreef:
Moon schreef:loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, en zo kan ik dat nog een stuk of 25 keer copiëren :smile:
Nou die braverd komt dan wél iedere keer (tenzij.... vul zelf maar in :mrgreen: ) maar ik krijg er zélf wat van :smile: .
Gr. Marijke
Afbeelding
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Jaap* schreef:
Ja maar dan niet in het opzicht van okay, ik blijf nu wel heel dichtbij :mrgreen:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief

Benji&Brenda schreef:
Jaap* schreef:
Ja maar dan niet in het opzicht van okay, ik blijf nu wel heel dichtbij :mrgreen:
Wij verschillen van inzicht met onze hond over de volgende begrippen:

'Dichtbij'
'In de buurt'
'Niet te ver'
'Eend'
'Gans'

Maar hij is wel betrouwbaar in te fluiten :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Moon schreef:Nooit van jachthonden gehoord zeker?
Ik heb wel geprobeerd (in mijn onschuld) om Dante dat te leren. Weet je hoe dat gaat: Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, Dante loopt voor me uit, ik roep, hij komt terug, en zo kan ik dat nog een stuk of 25 keer copiëren :smile:

Gr. Marijke
Jachthonden hebben van tijd tot tijd zeker een flinke run nodig :mrgreen:
Jaap* schreef:Maar hij is wel betrouwbaar in te fluiten" :ok:
Ik geloof je direct Jaap :wink:
Het probleem van *Boxersien* is dat de baas van de hond nog niet de hoek om is en dus nog niet weet dat hij zijn hond moet terugfluiten :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jaap*
Zeer actief

In situaties die niet goed te overzien zijn voor ons gaat Felix daarom dan aan de lijn.
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Begrijp jullie wel, maar ik heb geen honden die rennen :wink: . De boxer mag het niet vanwege zware HD en steeds verstuikte poten (sinds 3 weken gaat dit wel en gaat het super!!!) en de rest doet dat wel in de tuin, maar wandelen is wandelen en dan spelen ze niet en lopen ze mee en snuffelen wat :wink: .

Daarnaast. De mijne zijn geen van allen 100% te vertrouwen naar andere honden. Vandaar dat ze gewoon in mijn buurt MOETEN blijven als ze los zijn. Nooit geen problemen mee gehad. als mijn boxer zo blijft ga ik misschien voor hem wel grenzen leggen MITS dat ik zeker weet hem op langere afstand net zo goed onder controle te hebben. En dat vind ik dus de fout die gemaakt wordt. Oké dan dat anderen langere afstanden laten tussen hun en hun hond(en) maar maak dan dat ze onder controle blijven staan en niet ervandoor gaan omdat ze heus wel weten dat de baas er niet is voordat hun ervandoor glippen naar een andere hond :ok: .
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

boxersien schreef:Begrijp jullie wel, maar ik heb geen honden die rennen :wink: . De boxer mag het niet vanwege zware HD en steeds verstuikte poten (sinds 3 weken gaat dit wel en gaat het super!!!) en de rest doet dat wel in de tuin, maar wandelen is wandelen en dan spelen ze niet en lopen ze mee en snuffelen wat :wink: .

Daarnaast. De mijne zijn geen van allen 100% te vertrouwen naar andere honden. Vandaar dat ze gewoon in mijn buurt MOETEN blijven als ze los zijn. Nooit geen problemen mee gehad. als mijn boxer zo blijft ga ik misschien voor hem wel grenzen leggen MITS dat ik zeker weet hem op langere afstand net zo goed onder controle te hebben. En dat vind ik dus de fout die gemaakt wordt. Oké dan dat anderen langere afstanden laten tussen hun en hun hond(en) maar maak dan dat ze onder controle blijven staan en niet ervandoor gaan omdat ze heus wel weten dat de baas er niet is voordat hun ervandoor glippen naar een andere hond :ok: .
Dat ben ik helemaal met je eens :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”