Hallo allemaal,
Hebben jullie nog leuke gehoorzaamheids-oefeningen die ik kan doen met mijn jonge honden groep? Misschien een creatieve oefening om het volgen beter onder de knie te krijgen? Of een andere leuke oefening buiten de standaard oefeningen om? Ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben om de lessen wat op te fleuren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gehoorzaamheidsoefeningen??
Moderator: moderatorteam
-
Wytske
- Actief
- scooter
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi hoi,
Probeer eens wat oefeningen uit de Rally-Obedience in te voeren tijdens de lessen,dan zijn gewone gehoorzaamheids oefeningen maar dan op een speelse manier uitgevoerd, waarbij men een parcours loopt aan de hand van bordjes met daarop de opdrachten.
Als je meer info wilt PB je me maar,
Veel plezier, altijd leuk een jonge honden groep,
groetjes,
Probeer eens wat oefeningen uit de Rally-Obedience in te voeren tijdens de lessen,dan zijn gewone gehoorzaamheids oefeningen maar dan op een speelse manier uitgevoerd, waarbij men een parcours loopt aan de hand van bordjes met daarop de opdrachten.
Als je meer info wilt PB je me maar,
Veel plezier, altijd leuk een jonge honden groep,
groetjes,
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
hoi,
Inderdaad zijn rally-o oefeningen leuk om te gebruiken.
Kijk maar eens op de site www.rally-o.nl hier kun je alles vinden over deze (verslavende) sport.
Veel succes!
Groetjes,
Corina
hs doggyfun
Inderdaad zijn rally-o oefeningen leuk om te gebruiken.
Kijk maar eens op de site www.rally-o.nl hier kun je alles vinden over deze (verslavende) sport.
Veel succes!
Groetjes,
Corina
hs doggyfun
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
-
Melanie 74
-
Wytske
- Actief
Dat lijkt mij heel leuk en wij als vereniging willen ons ook verdiepen in de rally-o sport, aangezien wij honden hebben die absoluut niet los kunnen, maar wel heel leuk de gehoorzaamheidsoefeningen doen.
Weet je wat een beetje het probleem is in mijn jonge honden groep. Ik heb mensen die uitdaging nodig hebben en ik heb mensen die het commando zit nog geen eens kunnen (en dus duidelijk niet oefenen door de week). Zo is een parcour afleggen heel lastig omdat sommige honden niet of nauwelijks kunnen volgen. We doen wel een tunnel en soms een hindernis tussendoor, maar op een leuke manier leren volgen dan standaard om een paar pionnen of volgen met z'n allen in een 4-kant is er bij onze vereniging niet echt. Vind inderdaad het idee van een rally-o heel leuk. Als iemand nog meer tips heeft hoor ik het graag!
Weet je wat een beetje het probleem is in mijn jonge honden groep. Ik heb mensen die uitdaging nodig hebben en ik heb mensen die het commando zit nog geen eens kunnen (en dus duidelijk niet oefenen door de week). Zo is een parcour afleggen heel lastig omdat sommige honden niet of nauwelijks kunnen volgen. We doen wel een tunnel en soms een hindernis tussendoor, maar op een leuke manier leren volgen dan standaard om een paar pionnen of volgen met z'n allen in een 4-kant is er bij onze vereniging niet echt. Vind inderdaad het idee van een rally-o heel leuk. Als iemand nog meer tips heeft hoor ik het graag!