Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jaaaa apporteren

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Jaaaa apporteren

Ongelezen bericht door Jacksel »

Vandaag begon met het brengspelletje (is gewoon met speeltje, weggooien, hond mag er direct achteraan terugbrengen en in je hand afgeven (hoeft dus niet eerst te zitten ofzo)...

Ik de eerste keer bal weggegooid... En kon vervolgens naar Jamey zwaaien... Uiteindelijk toch terug gekregen, bal weer in mn zak gestopt (bij de bal neemt ze geen koekjes aan, dus dat was niet zo handig) en ander speeltje gepakt... Die ze vervolgens niet zag staan (ondertussen was ze ook aan de lange lijn :roll: )

Lange lijn er maar weer afgehaald en even op wat andere dingen gefocussed, volgen, voor komen, voet, staan, terug plaats... Even andere dingen trainen dus... En toen als beloning aan het eind van de training, toen zij toch op was nog een keer balletje gegooid en gewoon op mn hurken gaan zitten... Kwam ze hem terug brengen... Dus ik stomverbaasd, direct nog een keer weggegooid... Kwam ze hem weer terugbrengen...

Nog een paar keer herhaald en ze bleef terugbrengen, dus toen maar eens mn trainster geroepen dat ze moest kijken :mrgreen: Deed ze het nog steeds goed! Het opnieuw gooien van de bal is dus al de beloning op zich (ze neemt echt niets aan als je met de bal speelt)...

Er is nog hoop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
pia zz
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
boxer
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pia zz »

super :ok: :ok:
Afbeelding

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Dat is super zeg :ok:
Zorg wel dat jij stopt met gooien voor dat Jamey er geen zin meer in heeft :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”