Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oproep
Moderator: moderatorteam
- georgejo
- geregistreerd lid
Oproep
Hallo allemaal
Zoals u misschien al heeft gelezen bij het voorstellen, ben ik met een aantal vrijwilligers bezig een trainings centrum aan het opzetten in Tsjechië.
Het trainingscentrum gaat faciliteiten voor honden trainingen aanbieden
maar geen lesgeven.
Het trainingscentrum is voor iedereen die met gezin en hond of vereniging op vakantie gaat en door wil trainen.
Wil u er meer van weten kijk op onze web site. www.georgejoadventure.com
Mijn vraag aan u allen is wat vindt u van dit idee?
mvg.George
Zoals u misschien al heeft gelezen bij het voorstellen, ben ik met een aantal vrijwilligers bezig een trainings centrum aan het opzetten in Tsjechië.
maar geen lesgeven.
Het trainingscentrum is voor iedereen die met gezin en hond of vereniging op vakantie gaat en door wil trainen.
Wil u er meer van weten kijk op onze web site. www.georgejoadventure.com
mvg.George
Laatst gewijzigd door georgejo op 10 apr 2007 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chrico
- Zeer actief
- georgejo
- geregistreerd lid
Beste Chicochrico schreef:Mag ik een wedervraag stellen??
Komt u hier nu alleen om reclame te maken of is het de bedoeling dat u ook actief mee gaat doen op het forum??
Eerst was het niet goed,want ik moest me voorstellen, dat heb ik dan gedaan met een vraag daarbij van een vutter die in Tsjechië wat gaat doen op honden gebied, dus ik denk ik zal eens vragen hoe andere hondenlefhebbers erover denken, verder denk ik dat iedere globetrotter
met een hond op dit forum zijn vragen neer mag leggen en als ik me niet
aan de regels houdt wordt ik vanzelf op de vingers getikt.
Verder denk ik dat dit al iets is waaraan iedereen actief aan mee kan,
doen. dus actie gelukt.
mvg.George Neervoort
- georgejo
- geregistreerd lid
Beste Chicochrico schreef:Mag ik een wedervraag stellen??
Komt u hier nu alleen om reclame te maken of is het de bedoeling dat u ook actief mee gaat doen op het forum??
Eerst was het niet goed,want ik moest me voorstellen, dat heb ik dan gedaan met een vraag daarbij van een vutter die in Tsjechië wat gaat doen op honden gebied, dus ik denk ik zal eens vragen hoe andere hondenlefhebbers erover denken, verder denk ik dat iedere globetrotter
met een hond op dit forum zijn vragen neer mag leggen en als ik me niet
aan de regels houdt wordt ik vanzelf op de vingers getikt.
Verder denk ik dat dit al iets is waaraan iedereen actief aan mee kan,
doen. dus actie gelukt.
mvg.George Neervoort
- Maxiem
- Zeer actief
Re: Oproep
Je site doet het niet bij mijgeorgejo schreef:Hallo allemaal
maar geen lesgeven.
Wil u er meer van weten kijk op onze web site. www.georgejoadventure.com.
mvg.George
Eerlijk gezegd vind ik het niet een heel nuttig idee. Je gaat misschien 2 a 3 weken op vakantie, in die tijd heb je niet direct een trainingscentrum nodig. Als je zo nodig wilt oefenen kan dat ook gewoon in de tuin. Ik zou het niet nodig vinden
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- georgejo
- geregistreerd lid
Hallo MaxiemMaxiem schreef:Je site doet het niet bij mijgeorgejo schreef:Hallo allemaal
maar geen lesgeven.
mvg.George![]()
Eerlijk gezegd vind ik het niet een heel nuttig idee. Je gaat misschien 2 a 3 weken op vakantie, in die tijd heb je niet direct een trainingscentrum nodig. Als je zo nodig wilt oefenen kan dat ook gewoon in de tuin. Ik zou het niet nodig vinden
mijn welgemeende excuus, de punt achter com moet weg, want het moet zijn www.georgejoadventure.com en op pagine zal je wel dat het een centrum voor hondensport/outdoor/vakantie is.
Laat even weten of het nu wel lukt.
mvg.George
- Maxiem
- Zeer actief
Okee, je site laat al weer een heel ander idee zien.georgejo schreef:Hallo MaxiemMaxiem schreef:Je site doet het niet bij mijgeorgejo schreef:Hallo allemaal
maar geen lesgeven.
mvg.George![]()
mijn welgemeende excuus, de punt achter com moet weg, want het moet zijn www.georgejoadventure.com en op pagine zal je wel dat het een centrum voor hondensport/outdoor/vakantie is.
Laat even weten of het nu wel lukt.
mvg.George
Ik zou er niet in geintresseerd zijn, maar ik denk dat er zeker mensen zijn die daar gebruik van willen maken.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
-
Marielle&Jinx
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jinx & Sadie American Staffordshire Terrier
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
hondentoegestaan
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
-
Marielle&Jinx
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jinx & Sadie American Staffordshire Terrier
- Contacteer:
-
Natas
- Actief
Tja, ik zie er het nut niet zo van in als er geen lessen gegeven worden. Misschien zou ik wel eens ergens met mijn hond een cursus willen volgen, maar dan juist vanwege een bepaalde trainer die daar dan trainingen geeft.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Geen lessen en iedereen mag zelf maar wat met de toestellen spelen? Dat lijkt me toch wel vragen om problemen.
Over de site: er staan behoorlijk veel stijl-, taal- en tikfouten in, gooi de tekst even door een goeie controle.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Geen lessen en iedereen mag zelf maar wat met de toestellen spelen? Dat lijkt me toch wel vragen om problemen.
Over de site: er staan behoorlijk veel stijl-, taal- en tikfouten in, gooi de tekst even door een goeie controle.

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2