Hij at nog als vanouds, dronk nog goed, was nog aan het rennen met zijn maatje en nu is hij er niet meer....
Hij is maar negen maanden geworden
Onvoortelbaar, zomaar ineens....
groetjes yvonne
Moderator: moderatorteam
Ach wat erg, hoe kan dat nou. Misschien toch een probleem met hart ofzo, dat het hem teveel is geworden ineens.roy schreef:Net vier uur geleden ligt mijn konijn dood in zijn hok, zomaar, er leek echt niks aan de hand.
Hij at nog als vanouds, dronk nog goed, was nog aan het rennen met zijn maatje en nu is hij er niet meer....
Hij is maar negen maanden geworden![]()
groetjes yvonne
Ja ik snap er helemaal niks van, maar dan is een konijn ook wel een diertje waaraan je niet zosnel iets ziet, ja als het over is zoals nustarfleet schreef:Ach wat erg, hoe kan dat nou. Misschien toch een probleem met hart ofzo, dat het hem teveel is geworden ineens.roy schreef:Net vier uur geleden ligt mijn konijn dood in zijn hok, zomaar, er leek echt niks aan de hand.
Hij is maar negen maanden geworden![]()
groetjes yvonne
Rot hoor zo'n jong beestje.
Anne

Nee, juist niet. Ik dacht aan VHS, daar kunnen ze ook 'zomaar' dood van liggen en ik was een beetje bang voor je andere konijn. Die zorg hoef je dan denk ik niet te hebben.roy schreef:Ja hij is inderdaad met een aantal weken geent in het asiel en ik heb hem een aantal weken geleden nog laten enten, zal dat er iets mee te maken kunnen hebben?Rosita Compagner schreef:Bah, wat naar zeg!
Is jouw konijntje ooit ingeënt?
Sja wat bereik je met autopsie, dat ik de doodsoorzaak weet, maar levend krijg ik hem er niet meer mee.Rosita Compagner schreef:Nee, juist niet. Ik dacht aan VHS, daar kunnen ze ook 'zomaar' dood van liggen en ik was een beetje bang voor je andere konijn. Die zorg hoef je dan denk ik niet te hebben.roy schreef:Ja hij is inderdaad met een aantal weken geent in het asiel en ik heb hem een aantal weken geleden nog laten enten, zal dat er iets mee te maken kunnen hebben?Rosita Compagner schreef:Bah, wat naar zeg!
Is jouw konijntje ooit ingeënt?
Tja, autopsie is natuurlijk mogelijk...... maar nog niet echt ingeburgerd bij konijnen. Ik zou het maar op naar toeval houden. Voor het konijntje geen lijdensweg alleen voor jou een grote schrik.
Sterkte ermee!