Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yay! Eerste twee onderdelen afgestreept!

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Yay! Eerste twee onderdelen afgestreept!

Ongelezen bericht door Jacksel »

Met de A cursus die ik nu doe hebben we geen examen, maar de onderdelen die we beheersen worden afgestreept als de honden ze beheersen...

De zit en blijf ging door mijn schuld niet goed, ik durfde de riem er niet af te halen door Jamey's knokpartijtje van donderdag, waardoor zij niet begreep dat ze moest blijven *stomstom* dus die is niet afgetekend, maar eigenlijk beheerst ze hem wel...

Af en blijf zonder probleem, 2,5 minuut op ongeveer 15 meter...

Terug plaats, even nadenken wat het ook alweer was (had die al een poos niet meer geoefend, heb op moment de nadruk op andere oefeningen), ging perfect, is afgetekend en ik mag afstand gaan opbouwen nu (we doen m nu op iets van 5 meter ofzo en dat is voldoende voor A-cursus maar er moet natuurlijk uitdaging in blijven voor Jamey, daarom uitbreiden)....

De staan gaat nog helemaal niet goed, ben net op een andere methode begonnen omdat de eerste methode niet lukte... Maar dit lijkt beter te werken, dus ik heb hoop dat het gaat lukken...

Volgen voor en achterlangs gaat super goed al (snap niet dat die niet afgetekend is :pffff: dit was al de tweede keer dat we hem in de groep deden :idea: )

volgen en wendingen linksom gaan ook goed, alleen rechtom zijn we nog mee bezig (pivot aan het aanleren voor de wendingen).

Brengspelletje... Tja... Ach... :N: Welk speeltje dan ook is leuker dan een voertje dus dat is nogal moeilijk te trainen...

Ben supertrots op mijn terror terriër :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”