Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kan advies geven?
Moderator: moderatorteam
- Hamilton
- Zeer actief
wie kan advies geven?
Mijn broer en schoonzus gaan binnenkort naar Spanje op vakantie en nemen hun 5 jarige griekse opvang hond mee.
(hond is met 9 maanden uit Griekenland gekomen)
Welke ( extra) entingen, medicijnen, tekenband , voorzorgen,etc. moeten zij nemen?
(hond is met 9 maanden uit Griekenland gekomen)
Welke ( extra) entingen, medicijnen, tekenband , voorzorgen,etc. moeten zij nemen?
-
Addy
In alle eerlijkheid zou ik het risico niet willen lopen dat de hond in Spanje erlichia of leishmania oploopt. Ter preventie in ieder geval een Scaliborband om, dit beschermt tegen de zandvlieg die lm veroorzaakt en het beschermt tegen teken die erlichia veroorzaken. het blijft echter altijd een risico
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Daan
scalibor tekenband en stronghold pipetten ter voorkoming van hartworm, en verder de reguliere entingen.
Wij namen de hond ook mee, gezellig..
En vonden Spanje goed te doen.
Ze gaan nu niet meer mee, te veel honden, en mijn golden vindt de reis verschrikkelijk.
Maar risico's loop je overal en er zijn best goede voorzorgsmaatregelen te treffen.
Wij namen de hond ook mee, gezellig..
Ze gaan nu niet meer mee, te veel honden, en mijn golden vindt de reis verschrikkelijk.
Maar risico's loop je overal en er zijn best goede voorzorgsmaatregelen te treffen.
- mariska&kyra
- geregistreerd lid
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Als ik nog op tijd ben...hou hem in Nederland.
Ik woon in het zonnige Spanje maar met wat ik nu weet... tja mijn Do heeft er wel nut bij want ze heeft minder last van haar arthrose...
Met mijn 3 rescuepups van 7 1/2 hoop ik volgend jaar te verhuizen naar het koelere Canada.
Op z'n minst lopen ze daar minder risico op al die ziekten...
Eva
Ik woon in het zonnige Spanje maar met wat ik nu weet... tja mijn Do heeft er wel nut bij want ze heeft minder last van haar arthrose...
Met mijn 3 rescuepups van 7 1/2 hoop ik volgend jaar te verhuizen naar het koelere Canada.
Op z'n minst lopen ze daar minder risico op al die ziekten...
Eva
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Nel,
Wat is binnenkort? Zijn ze wel op tijd met de Rabies-enting? Deze moet minimaal drie weken voor vertrek gegeven zijn.
Wat is binnenkort? Zijn ze wel op tijd met de Rabies-enting? Deze moet minimaal drie weken voor vertrek gegeven zijn.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Hamilton
- Zeer actief
rabies enting heeft ze al ( ruim op tijd)Scooby schreef:Hoi Nel,
ze gaan over 3 weken weg, vliegen en hebben een apartement ergens buiten de toeristenplekken, met omheind terrein.
deze hond is erg moeilijk in een pension te houden, heeft verlatingsangst, wil nog weleens grauwen/uitvallen naar andere honden, dus ook niet zo makkelijk bij een partikulier te plaatsen voor opvang.
en dochter heeft net 'n baby gekregen, anders was ze daar wel heen gegaan.
maar alles is geregeld, ik heb alle tips door gegeven, en ik hoop dat ze samen met de hond een fijne vakantie hebben