Enig idee waar ik aan moet denken qua honden die ik meeneem? Rabies zijn ze allemaal geent... wat nog meer
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
WK FCI Italie
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
WK FCI Italie
Ik ga in september supporteren op het WK FCI in Italie, mijn clubgenootje is deelnemer van het NL team dus daar wil ik wel bij zijn...
Enig idee waar ik aan moet denken qua honden die ik meeneem? Rabies zijn ze allemaal geent... wat nog meer
En zijn daar ook enge vliegenbeestjes ofzo?
Laatst gewijzigd door malinois op 10 aug 2007 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
waar kun je die krijgen bij de DA?Eukalipta schreef:Scaliborband... Maar ik weet niet of tegen die tijd de zandvlieg (Leishmania) nog actief is. Maar hij helpt ook tegen teken.
Leuk uitstapje...
Zal Wil eens vragen die woont dan wel in Spanje, maar goed...ook zuidelijk en warm ...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Addy
De hond moet een gezondheidsverklaring hebben en in het bezit zijn van een Europees paspoort.malinois schreef:waar kun je die krijgen bij de DA?Eukalipta schreef:Scaliborband... Maar ik weet niet of tegen die tijd de zandvlieg (Leishmania) nog actief is. Maar hij helpt ook tegen teken.
Leuk uitstapje...
Zal Wil eens vragen die woont dan wel in Spanje, maar goed...ook zuidelijk en warm ...
Scaliborbanden koop je bij de dierenarts, verder kan deze je ook precies vertellen wat je moet doen