Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hehe, ik kon eindelijk foto's nemen van dichtbij. Dit is niet in de Ossenwaard maar bij het milieucentrum, vlakbij ons huis. Ik heb er nog meer maar die zet ik op het gewone forum. Die kleine witte was een zeer meewerkend model
Ik heb het er eindelijk door dat we volgend jaar de tuin aan gaan passen en ik eindelijk dwerggeitjes krijg! (alleen bij goed gedrag van janus in huis, want hij moet zijn schuur inleveren anders moet er nog een stal voor de geitjes van de ruimte die we als weitje kunnen gebruiken af en dat vind ik zielig)
Leuke foto's van mooie geiten. Hier in de buurt loopt een hele groep "los" in een afgezet stuk langs het meer. Als je er wandelt, liggen ze soms op een stuk grasland en soms gewoon op het bospad. Max blaft altijd tegen schapen, maar voor zulke Landgeiten heeft hij blijkbaar meer respect, want hij houdt netjes z'n bek.