Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Tijdens mijn vakantie in Drenthe is Hilda van Paard in Portret langs geweest voor een fotoreportage. Hierbij een kleine selectie uit de prachtige foto's.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ben ik inderdaad Sta meestal niet charmant op foto's en vermijd het daarom een beetje. Maar dit keer even niet, sta tenslotte naast mijn kanjer die prachtig is vastgelegd
Ze zijn prachtig Branka, zeker die met jullie samen is heel gaaf
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
LongFields schreef:Supermooie foto's Branka!
Had je Frio lekker meegenomen op vakantie?
Heb je ook nog lekker met hem door de bossen en/of op de hei gereden?
Ja, Frío was lekker een weekje mee. Hebben inderdaad tussen de velden en heide gereden en in het bos. Allemaal heerlijk dichtbij