Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Romanov
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Prachtig!
Hier in de buurt staat een schimmelveulen, een merrie. Vanaf de dag dat we hier wonen heb ik een oogje op dat beest. Ik zie er iets in wat ik machtig mooi vind. Paarden is helemaal niet mijn ding, kan niet eens paardrijden, maar toch zegt iets in mij dat ik dat veulen moet kopen :N:
Na je vakantie zal ik je dat veulen laten zien. Meteen verlieft als je niet uitkijkt
Hier in de buurt staat een schimmelveulen, een merrie. Vanaf de dag dat we hier wonen heb ik een oogje op dat beest. Ik zie er iets in wat ik machtig mooi vind. Paarden is helemaal niet mijn ding, kan niet eens paardrijden, maar toch zegt iets in mij dat ik dat veulen moet kopen :N:
Na je vakantie zal ik je dat veulen laten zien. Meteen verlieft als je niet uitkijkt
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
bekkie
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Mooie sprong, mooie schimmel en hij blijft zo te zien vanaf de foto nog steeds mooi donker Suzanne
*pianohandjes en kapstokjes zien we niet*

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nou, hij wordt toch wel een stuk lichter al hoor. Maar echt wit gaat nog wel wat jaartjes duren denk ik.
Het zijn geen pianohandjes maar toetsenbordklauwtjes hoor!
Ik heb het nog niet voor elkaar om dat in de proef te vermijden, toch de spanning een beetje denk ik. Met trainen gaat het me wel al beter lukken, maar of ik er ooit helemaal vanaf kom...
Kapstokjes blijft ook een probleem voor me. Ook daar moet hard aan gewerkt worden, zo'n zit als jij hebt zal voor mij niet weggelegd zijn vrees ik, maar verbeteren van mezelf moet wel lukken (hoop ik dan).
Het zijn geen pianohandjes maar toetsenbordklauwtjes hoor!
Ik heb het nog niet voor elkaar om dat in de proef te vermijden, toch de spanning een beetje denk ik. Met trainen gaat het me wel al beter lukken, maar of ik er ooit helemaal vanaf kom...
Kapstokjes blijft ook een probleem voor me. Ook daar moet hard aan gewerkt worden, zo'n zit als jij hebt zal voor mij niet weggelegd zijn vrees ik, maar verbeteren van mezelf moet wel lukken (hoop ik dan).
-
bekkie
- Zeer actief
LongFields schreef:1 Winstpunt (187 punten).![]()
Het was mijn eerste L1 start met Romanov, dus ik ben zeker niet ontevreden.
Ik had de eerste proef 178 punten, net niet genoeg dus!
Eerste proef was ik tweede (de winnares had 180 punten), de tweede proef was ik eerste (de nummer 2 had 180 punten)
oh leuk, gelijk eerste geworden
ik heb nu net mijn eerste twee wedstrijden in de B gereden (voor het eerst in mijn leven

- cloris
- Zeer actief
haha ja het gaat sneller dan je denkt hoor als ik nu fotos zie van Piep van een jaar of 3 terug en nu..... toen was hij echt schimmel en nu is hij zilver, wat ik echt mooi vindLongFields schreef:Nou, hij wordt toch wel een stuk lichter al hoor. Maar echt wit gaat nog wel wat jaartjes duren denk ik.![]()
Ja als je wilt kom je daar ooit helemaal vanaf maar dan moet je wel die twijfel (of je er ooit vanaf komt)overboord gooienHet zijn geen pianohandjes maar toetsenbordklauwtjes hoor!![]()
Ik heb het nog niet voor elkaar om dat in de proef te vermijden, toch de spanning een beetje denk ik. Met trainen gaat het me wel al beter lukken, maar of ik er ooit helemaal vanaf kom...![]()
Tuurlijk wel, overtuigd zijn dat het je gaat lukkenKapstokjes blijft ook een probleem voor me. Ook daar moet hard aan gewerkt worden, zo'n zit als jij hebt zal voor mij niet weggelegd zijn vrees ik, maar verbeteren van mezelf moet wel lukken (hoop ik dan).

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
quote="bekkie"]
ik heb nu net mijn eerste twee wedstrijden in de B gereden (voor het eerst in mijn leven
). Ik wilde nooit wedstrijden rijden maar ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. ik had de eerste drie proefjes ook elke keer 177/178 punten en het vierde proefje mijn eerste puntje met 183 punten.[/quote]
Netjes hoor! Dat gaat wel goedkomen met jullie zo te lezen!
Met mijn vorige paard Odin ging het wat minder met de wedstrijden (maar hij had ook flink wat lichamelijke klachten, wat het er niet gemakkelijker op maakte). Ik heb toevallig vanochtend even teruggekeken wat ik met hem allemaal gereden had.
In totaal 28 proeven gestart officieel (14 wedstrijden) in een periode van 3 jaar (met steeds periodes er tussenuit vanwege blessures en het laatste half jaar van Odin's leven niet meer omdat het niet meer ging). Ik heb in totaal 15 winstpunten gereden, 11 in de B en 4 in de L1.
Nu met Romanov heb ik vanaf eind januari wedstrijden gereden, in totaal 7 officiële wedstrijden (14 proeven). Hij heeft 13 winstpunten verzameld in die tijd, 12 in de B en 1 in de L1.
Ik mag absoluut niet mopperen dus!
Netjes hoor! Dat gaat wel goedkomen met jullie zo te lezen!
Met mijn vorige paard Odin ging het wat minder met de wedstrijden (maar hij had ook flink wat lichamelijke klachten, wat het er niet gemakkelijker op maakte). Ik heb toevallig vanochtend even teruggekeken wat ik met hem allemaal gereden had.
In totaal 28 proeven gestart officieel (14 wedstrijden) in een periode van 3 jaar (met steeds periodes er tussenuit vanwege blessures en het laatste half jaar van Odin's leven niet meer omdat het niet meer ging). Ik heb in totaal 15 winstpunten gereden, 11 in de B en 4 in de L1.
Nu met Romanov heb ik vanaf eind januari wedstrijden gereden, in totaal 7 officiële wedstrijden (14 proeven). Hij heeft 13 winstpunten verzameld in die tijd, 12 in de B en 1 in de L1.
Ik mag absoluut niet mopperen dus!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik ben nou eenmaal niet zo'n zelfverzekerd typje, maar ik ga mijn best doen de twijfel ergens te dumpen!cloris schreef:haha ja het gaat sneller dan je denkt hoor als ik nu fotos zie van Piep van een jaar of 3 terug en nu..... toen was hij echt schimmel en nu is hij zilver, wat ik echt mooi vindLongFields schreef:Nou, hij wordt toch wel een stuk lichter al hoor. Maar echt wit gaat nog wel wat jaartjes duren denk ik.![]()
Ja als je wilt kom je daar ooit helemaal vanaf maar dan moet je wel die twijfel (of je er ooit vanaf komt)overboord gooienHet zijn geen pianohandjes maar toetsenbordklauwtjes hoor!![]()
Tuurlijk wel, overtuigd zijn dat het je gaat lukkenKapstokjes blijft ook een probleem voor me. Ook daar moet hard aan gewerkt worden, zo'n zit als jij hebt zal voor mij niet weggelegd zijn vrees ik, maar verbeteren van mezelf moet wel lukken (hoop ik dan).
- cloris
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- cloris
- Zeer actief
Zondag moet ik zelf weer startenLongFields schreef:Dan moeten we wat afspreken een keertje.
Komende zondag start ik in Lisserbroek, maar dat is wat ver rijden voor je denk ik. Maar je bent altijd welkom hoor, laat maar weten wanneer.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- cloris
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- cloris
- Zeer actief
Nee nog niet, of het ook gaat gebeuren weet ik niet hahaha maar op het moment dat ik weet hoelaat en waar precies zal ik het je even doorgevenLongFields schreef:Mocht het zo zijn dat ik een hele andere starttijd heb dan jij, dan kom ik misschien wel kijken als het lukt. Haarlem is echt vlakbij voor mij van thuis vandaan.
Staan jouw starttijden al op startlijsten.nl?

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
cloris schreef:Nee nog niet, of het ook gaat gebeuren weet ik niet hahaha maar op het moment dat ik weet hoelaat en waar precies zal ik het je even doorgevenLongFields schreef:Mocht het zo zijn dat ik een hele andere starttijd heb dan jij, dan kom ik misschien wel kijken als het lukt. Haarlem is echt vlakbij voor mij van thuis vandaan.
Staan jouw starttijden al op startlijsten.nl?
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Als je goed kunt fotoshoppen kan je er aardig wat aan versleutelen denk ik, maar dat is geen gave van me dus deze foto is zoals het was op dat moment.Martijn schreef:Jah..logisch!LongFields schreef:Ik heb natuurlijk wel een van de betere foto's uitgekozen, dat snap je wel denk ik.Martijn schreef:Dat ziet er keurig uit, suzanne!![]()
Maar toch kun je geen foto maken van iets wat niet echt gebeurt.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer: