gr Aimee
Moderator: moderatorteam

Dankje voor de info! altijd leuk om te weten!Elmar schreef:Erg mooi, Aimee!
Dat doen ze dus inderdaad, ze kijken je aan en draaien zich soms weg van je.
En ze zijn best moeilijk te fotograferen, niet alleen vanwege hun kleine formaat, maar ook door hun snelheid.
Zoek maar eens in je tuin, op de muren. wie weet vind je dan ook nog een nederlandse springspin.![]()
Ik zag er hier laatst een bij de voordeur, maar die is op het noorden, dus heb je altijd te weinig licht.
Haha, elk "normaal" mens kijkt er gewoon over heen. Dus niets te vrezen (neem ik aanKatrien schreef:Dat is dus informatie die ik liever niet gelezen had... :N:Elmar schreef:Zoek maar eens in je tuin, op de muren. wie weet vind je dan ook nog een nederlandse springspin.![]()
Ik zag er hier laatst een bij de voordeur, maar die is op het noorden, dus heb je altijd te weinig licht.
Ik vind ze inderdaad echt leuk. Helaas kon ik er niet zo mooi onder komen, zoals jij deze foto gemaakt hebt.Aimee schreef:GeinigElmar schreef:ik ontdek net dat je er helemaal niet voor naar Italie hoeft of naar buiten.![]()
Er zit er een op de muur in mijn woonkamer. slechts enkele mm's klein.Ze zijn echt klein he :N: