Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Volgens mij is het goed te zien op deze foto's
Hilje op haar best
Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad gisteravond en vannacht op Rainbow Rave en ik sta zelden zo blij en vrolijk op foto;s als op deze, dus ik zal jullie even laten meegenieten van 'ik op mijn best'
Goeie ouwe tijden die herleefden en we zijn af en toe vreselijk uit onze plaat gegaan
Wel grappig detail, die man die naast Jenny staat op de laatste foto in de eerste post heeft een Yorkshire Terrier...wie had dat gedacht! (klant van me vandaar)
hercujess schreef:Wel grappig detail, die man die naast Jenny staat op de laatste foto in de eerste post heeft een Yorkshire Terrier...wie had dat gedacht! (klant van me vandaar)
Rene heeft ook een franse bull als ik het me goed herinner
Hij woont idd bij jou in de buurt
Rene is ons stap-moatie
We spreken nooit af of zo, maar we komen elkaar overal en altijd tegen als we ergens zijn en vaak heeft hij er dan een nieuwe tattoo bij die even geshowd moet worden
Het is of bij zware metal of bij housefeesten dat we elkaar tegenkomen