Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
een paar weken geleden heeft Linda foto's gemaakt en ik wilde jullie er een paar laten zien.
we hadden hem in een ander weitje gezet voor het maken vd foto's maar daar was het gras nog zo lekker dat het wel wat moeite koste om hem in beweging te krijgen, zie je op de foto's gelukkig niks van
Marco# schreef:Best wel klein hoofd. Wel mooi hoor.
Dat viel mij ook op, is dat iets wat in deze lijn zit? ik vind em wel mooi
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Marco# schreef:Best wel klein hoofd. Wel mooi hoor.
Dat viel mij ook op, is dat iets wat in deze lijn zit? ik vind em wel mooi
echt een klein hoofd heeft hij volgens mij niet. Wat mij opvalt nu ik er nog eens goed naar kijk is dat het hoofd wat fijner lijkt, waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat ik net druk was geweest met de tondeuse. Ik vind het zelf altijd mega verschil maken of ze een geweldige baard enz. hebben of juist niet
Nee klein is idd een fout woord, fijn is het goede woord daarvoor
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Geweldig mooi paard Mijn oom fokt ze en heeft er volgens mij wel een stuk of 10 en momenteel 2 veulens. Ik vind het hele mooie paarden maar ik ben meer van de KWPN-ers
lindah schreef: Ik vind het hele mooie paarden maar ik ben meer van de KWPN-ers
ik had ook nooit wat met friezen maar ik ben voor deze gevallen
hij stond als driejarige onbeleerde op mijn oude pensionstal en ik vond hem echt geweldig. eigenaren hadden hem eigenlijk al verkocht maar dat ging op het laatste moment niet door en ja toen was de keuze voor mij snel gemaakt