Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
krijgen deze broers, en het enige wat ze ervoor hoeven te doen, als ze zin hebben, is natuurlijke vijand te spelen van de vele vele muizen die hier ook wonen.
En knuffelen natuurlijk, en spelen, en een beetje mooi zitten zijn, ook belangrijk.... , toen we ze gisteren ophaalden kropen ze weg, en vandaag zitten ze op schoot al uitbundig te spinnen onder mijn handen.
Lief... als ik dat zo zie zou ik zo weer aan de katten beginnen :N:
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat een mooie katjes
De voorste lijkt op een wijlen poes van ons, die heeft nooit een muis gevangen trouwens, die kon echt alleen maar mooi zijn en aandacht absorberen
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze zijn erg leuk en lief, haalden ze twee dagen geleden mijn handen nog open, nu krijg ik kopjes en mag ik ze enorm knuffelen.
Namen hebben ze nog niet definitief.
Er heet er een joetje, en de ander doetje, of binkie...
Als ik de kinderen laat beslissen wordt het snufje en vlekje....