Lieve allerliefste schat van me,

Vandaag zou je 6 jaar geworden zijn. Helaas mocht je deze dag niet meer meemaken.
Vorig jaar kreeg je nog een bot en een piepspeeltje en zijn we met 'ons gezinnetje' naar de hei geweest. Je genoot met volle teugen... Wie had het ooit kunnen denken dat het jouw laatste verjaardag zou zijn...
De jaren van je 3e en 4e verjaardag waren we op vakantie in Kroatie. Je kreeg toen cevapcici (soort gehaktworstjes) en je smulde ervan en je kleine vriendje Tarzan smulde met je mee. Papa gaf jullie een voor een een stukje. Geduldig wachtte je tot je weer wat kreeg.
Ik heb zaterdag naar wat films gekeken, ook die van de vakanties in Kroatie. Je genoot zo van het dagelijkse zwemritueel. Met een enorme sprong achter het balletje aan de zee in met Tarzan achter je. Want natuurlijk was jij veel sneller!

En daarna onder de hondendouche, lekker hoor!
Of rennend naast de fiets op weg naar een restaurantje, je wilde zo graag mee! En tijdens het eten slapen onder de tafel. En wanneer we opstonden om weg te gaan, mensen met grote ogen keken van 'hadden ze een hond bij zich?', niemand had ooit last van je. Oh, wat een mooie tijd!
Lieve Boy, mijn allerliefste,
Ik denk aan je... de hele dag...
Ik mis je... zo erg...
Ik hou van jou... zoveel...
Ik ben zo blij dat ik je altijd heb kunnen laten genieten...
Dat kon ook, je was zo makkelijk, alles ging vanzelf bij jou...
Ik geef je een hele dikke kus voor je verjaardag!
Vier maar lekker feest, daar, waar je ook bent!

Jouw zus Kaya zullen we eens extra verwennen vandaag...
Ik zal de filmpjes en foto's van jou nog vaak bekijken...
Voor altijd in mijn hart...
Dikke knuffel jouw vrouwtje Karin