Ze konden maar 2 dieren inboeken, de rest moest dan "illegaal"mee, en dat gaf geen problemen zolang we ons gezonde verstand maar verbruikten (Dus geen gepoep overal, en niet los laten lopen op andermans erf etc.)
Dus alledrie de honden kunnen mee
Moderator: moderatorteam

ja is verplicht, her en der heb je hondentoiletten maar daar kreeg ik m'n honden echt niet op (zandbakje zeg maar) rond het meer liet ik ze altijd los (nee mocht nietvedim schreef:is op het park verplicht je hond aan te lijnen ?
ik wil namelijk ook met man en hond naar center parcs.
maar wil me niet wagen met mijn flupke in een groot losloopgebied.... :N:

vorig jaar zaten we in Hochsauerland...daar wandelde je zo het park af de natuur in. Van de hondentoiletten heb ik ook nooit gebruik gemaakt.malinois schreef:ja is verplicht, her en der heb je hondentoiletten maar daar kreeg ik m'n honden echt niet op (zandbakje zeg maar) rond het meer liet ik ze altijd los (nee mocht nietvedim schreef:is op het park verplicht je hond aan te lijnen ?
ik wil namelijk ook met man en hond naar center parcs.
maar wil me niet wagen met mijn flupke in een groot losloopgebied.... :N:) maar dat deden er meer en mensen letten goed op andere honden en lijnden honden aan als er een andere hond aan kwam...
nou, de meeste mensen zijn heel gemoedelijk in de periode dat wij heengaan (hartstikke rustig is het dan ook, net voor de kerstvakantie). De huisjes staan vrij ver van elkaar af (ik weet niet hoe het op dit park is, maar op Hochsauerland was dat wel zo), en gelukkig blaffen de honden niet zo veel.Pak-de-bal schreef:wel raar, ik denk dan ook, dat andere mensen tòch wel zullen klagen hierover, want die weten dit ook wel.![]()
En als het maar geen blaffers zijn, want dan is echt niet leuk,
als je een rustige vakantie wil hebben naast jullie huisje.
Dus... heel rustig zijn, en het wordt een leuk weekje.
en niet met z'n 3' en in het reaturant laten komen, hè?

Het strand is ongeveer 10 minuten lopen maar stel je niets voor bij het strand, het ziet er zo uitIreen schreef:nou zeg...en bedankt...heb ik net geboekt![]()
maarre nu maar even gebruik maken van de kennis: hoever is het naar het strand?
Ik ga toch liever het park af met honden dan op het park, Hochsauerland was ook een soort dorpje met huisjes, maar toch geweldig mooi (en dan vooral buiten het park).

ahum....nou ja...er is water laten we maar zeggenschumax schreef:Het strand is ongeveer 10 minuten lopen maar stel je niets voor bij het strand, het ziet er zo uitIreen schreef:nou zeg...en bedankt...heb ik net geboekt![]()
Ik ga toch liever het park af met honden dan op het park, Hochsauerland was ook een soort dorpje met huisjes, maar toch geweldig mooi (en dan vooral buiten het park).![]()
Ja hoor daar kan je je zeker een paar dagen vermaken, heel veel plezier.Ireen schreef:ahum....nou ja...er is water laten we maar zeggenschumax schreef:Het strand is ongeveer 10 minuten lopen maar stel je niets voor bij het strand, het ziet er zo uitIreen schreef:nou zeg...en bedankt...heb ik net geboekt![]()
Ik ga toch liever het park af met honden dan op het park, Hochsauerland was ook een soort dorpje met huisjes, maar toch geweldig mooi (en dan vooral buiten het park).![]()
![]()
maar het zwembad is wel heel erg mooi? En de sauna?

mens ik had er 4 bij me, midden in de kerstperiode geen hond die erover klaagde en ja blaffen deden ze ook zo af en toe...Pak-de-bal schreef:wel raar, ik denk dan ook, dat andere mensen tòch wel zullen klagen hierover, want die weten dit ook wel.![]()
En als het maar geen blaffers zijn, want dan is echt niet leuk,
als je een rustige vakantie wil hebben naast jullie huisje.
Dus... heel rustig zijn, en het wordt een leuk weekje.
en niet met z'n 3' en in het reaturant laten komen, hè?

ik kan er geen bedenkenIreen schreef: Om 2 honden mee te smokkelen vind ik te riskant, en ook niet kunnen aangezien ze vast een reden hebben dat er maar 1 hond meemag.

yep daar ben ik ook geweestschumax schreef:Wij zijn vorig jaar naar Butjadinger kuste geweest met onze rottweiler en JR. Het is niet vergelijkbaar met een nederlandse CP, de huisjes staan in een soort dorpje apart, het zwembad is geweldig mooi maar met de honden gaan wij hier niet meer heen. Er was te weinig ruimte om een lekker stuk met de honden te banjeren, geen bos helemaal niets. Dit jaar zijn wij in de kempervennen geweest en dat was echt fantastisch, ondanks dat je een aanlijngebod heb zijn de honden heerlijk los geweest, je zit midden in het bos en in de vennen kunnen ze zwemmen. Je hoeft niet het park uit om met de honden te wandelen en wij hebben 3 dagen een logé hond gehad waar ze totaal geen problemen mee hadden. De Kempervennen is echt een aanrader voor mensen met honden.

nou, de reden dat het daar niet mag is dus dat de huisjes te klein zijn. Met 4 personen in een 6 persoonshuisje mogen er wel 3 mee, omdat er dan een extra kamer is, en de honden dan in ieder geval genoeg ruimte hebben (en nee, zit niks commercieels achter, want een 6 persoons is 419 en een 4 persoons is 419 of 469).malinois schreef:ik kan er geen bedenkenIreen schreef: Om 2 honden mee te smokkelen vind ik te riskant, en ook niet kunnen aangezien ze vast een reden hebben dat er maar 1 hond meemag.
ik wil er best voor 5 betalen maar ja, mag er maar 2 meenemen
Niet dat ik dat doe, want dan gaan ze allemaal mee en betaal ik er dus maar voor 2... willen ze zelf blijkbaar... hoe willen ze dat controleren dan? Je mag bezoek krijgen, die mogen honden meenemen, er komt niemand van centerparcs ongevraagd in de huisjes... heb ik ook aangegeven dat dit levensgevaarlijk is
![]()
heb er nog nooit geen problemen mee gehad.
Ireen schreef:euhm...in de auto???pablo schreef:Ik ging altijd met vrienden naar centerparcs die hadden drie teckels
Net bij de poort werd er 1 hondje in een tas gestopt zodat ze die niet zagen
Maar ja hoe verstop je een grote hond?
je mag immers met de auto het park op om je spullen uit te laden?

Het gaat toch ook niet om het park zelf maar om de omgeving wat de honden betreft?Some-one schreef:Wij zijn zelf net terug van een midweekje Centerparcs (de Huttenheugte) met twee honden. Snel zullen ze ons daar niet meer terugzien want zo hondvriendelijk vond ik het allemaal niet. Ze mogen inderdaad wel mee (uiteraard tegen betaling) en zijn er wel hondentoiletten (daar doen die van ons het dus echt niet op) maar verder kon je daar weing kanten op met de honden. Omdat er op dat park zoveel "associale" fietsers waren, moesten ze constant kort aan de lijn...de plaza mogen ze natuurlijk ook niet in...hoewel wij wel veel met ze gewandeld hebben in de omgeving...geloof ik niet dat ze erg blij waren met het park zelf....volgende keer zoeken wij toch iets anders op....

da's handig om te weten voor volgend jaarschumax schreef:Drie jaar geleden zijn wij naar de Eemhof geweest, omdat wij 2 kittens hadden van 9 weken hebben wij die naast de 2 honden meegesmokkeld en totaal geen problemen mee ondervonden. De regels op het park zijn nu eenmaal aangelijnd en er zijn hondentoiletten. Als je kijkt naar de hondentoiletten zie je eigenlijk niemand daar lopen en terecht want naar mijn idee doet geen hond het daar. Bij de Eemhof zit je zo buiten het terrein en er is plaats genoeg om je hond los te laten lopen, in Butjadinger kuste zit je niet in een normaal CP maar staan de huisjes in een soort dorpje er zijn gewone wegen waar de auto's rijden maar je kan wel gewoon buiten lopen met je hond, in principe kan de hond gewoon los lopen. Bos is daar niet te vinden en je moet even goed zoeken in de polder naar een plekje waar je je hond kan laten uitrazen. In de Kempervennen zit je gewoon midden in het bos met allelei bospaadjes en weggetjes die voor zowel hond als mens leuk zijn, Beau heeft daar 2 weken los door het bos gebanjerd zonder iemand tot last te hoeven zijn. Achter het huisje hadden wij een ruime plaats waar hij onbekommerd los kon lopen, dit kan uiteraard niet als je met een jonge hond zit die nog niet goed luisterd want de eenden, konijnen, eekhoorntjes en egels lopen daar ook gewoon rond. Zelfs onze JR met haar jachtinstinct konden wij daar lekker laten lopen, af en toe een flinke brul als ze achter een eekhoorn wilde gaan maar verder geen problemen ondervonden. Wij hebben de afgelopen jaren veel Center Parcen bekeken met de honden en wij vinden persoonlijk de Kempervennen het geschikst om met de hond heen te gaan.