Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup terug
Moderator: moderatorteam
-
Simone
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
bike
- Zeer actief
Het zal vast en zeker goed komen met je pracht pup, heb ook wel de neiging om te zeggen breng maar hier. Ons teckellogeetje Tedje is gisteren door haar baasjes opgehaald en ik mis haar wel een beetje. Maar beloofd is beloofd, nu even niet (ook al riep manlief vorige week, als de baasjes van Ted haar niet op komen halen dan blijft ze gewoon hier hoorNanna schreef:Ik ga hem niet op het forum verkwanselen
Hij komt terug en dan mag ie eerst een paar daagjes recupereren. En daarna zien we rustig verder. Hangen heeft geen haast.
Gr.Bianca, Rico en Dribbel
-
Ari@ne
Re: pup terug
Toch geen pupje met satéprikkers :N: .tekkel schreef:En al zouden ze willen, ze kunnen niet: ze zitten vast met satéprikkers :N:yamie schreef:daar doen de honden van Nanna toch niet aanInge O schreef:maar veel kans dat hij eerst eens lekker op z'n donder krijgt als hij terugkomt :N: - of doen teckels daar niet aan?tekkel schreef: Aggut, klein pupje. Hij is waarschijnlijk na drie minuten alweer gewendda mag nie
Die komen er van boven weer uit
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
cocktail prikkers Ariane, cocktail prikkersAri@ne schreef:Toch geen pupje met satéprikkers :N: .tekkel schreef:En al zouden ze willen, ze kunnen niet: ze zitten vast met satéprikkers :N:yamie schreef:daar doen de honden van Nanna toch niet aanInge O schreef: maar veel kans dat hij eerst eens lekker op z'n donder krijgt als hij terugkomt :N: - of doen teckels daar niet aan?da mag nie
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Maar voor een goed doel: hij is weer helemaal happyNanna schreef:Bij Arnhem in de file gestaan dus al met al 3 uur over gedaan om hem weer op te halen.
Ik ga gauw in de fotohoek kijken of je foto's van de 'hereniging' hebt!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Nanna schreef:Hij is weer terug en rende spelend met de andere honden de tuin in. Geen gebrom of toestanden, hij was meteen weer thuis.
Brommen mág hier ook inderdaad niet, ik heb een grote schoenmaat en ze kennen me![]()
Bij Arnhem in de file gestaan dus al met al 3 uur over gedaan om hem weer op te halen.
nee stél je voor
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ahhhhh, is dat net zo lekker als Marinello in Den Haag?Nanna schreef:De groeten.Ik ga eerst aan de koffie en manlief is even lekker ijs halen bij ijssalon Kees in Geldrop, een begrip. Dus ik maak geen foto's maar lig kwijlend op de dorpel.
Hazelnoot/pistache graag
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Ari@ne
Gelukkig, da's beteryamie schreef:cocktail prikkers Ariane, cocktail prikkersAri@ne schreef:Toch geen pupje met satéprikkers :N: .tekkel schreef:En al zouden ze willen, ze kunnen niet: ze zitten vast met satéprikkers :N:yamie schreef: daar doen de honden van Nanna toch niet aanda mag nie
Maar Tekkel had het over satéprikkers, dus
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Klinkt goedNanna schreef:Hij is daarnet aan zijn (wederom grote: 3 uur rijden) reis met zijn nieuwe baasjes begonnen;-)christiane schreef:de pup zal wel een nieuw baasje vinden
Hele aardige mensen, zich helemaal ingelezen over het fenomeen hond, heel serieus over de aanschaf. Hadden ook al de tuin voor hem afgezet
Hij was precies het type hondje dat ze zochten, geen draufgänger maar gewoon een lieve pup.
Dit gaat helemaal goedkomen.