Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Paard rijden!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Maxiem
Zeer actief

Paard rijden!

Ongelezen bericht door Maxiem »

Lekker weer een keertje rijden. Ik heb nooit echt lessen gehad, maar mijn zussen hebben allebei paarden (gehad), dus daar heb ik het zo'n beetje op geleerd, waardoor ik dus een beetje kan rijden.

Op de boerderij waar ik was (zie: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=123682) hadden ze ook paarden. Mooie activiteit voor de zaterdagochtend.

Cowboy:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het leuk :mrgreen: :

Afbeelding
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Stoer hoor,je lijkt Buffalo Bill wel :mrgreen:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Leuke foto's maar zet ze niet op Bokt :mrgreen: :mrgreen:

Trouwens wel leuk te lezen dat je al zo snel veramerikaniseert. Had ik het laatst over met iemand. Engelstalig trekt alle woorden uit elkaar. Zoals in jouw topictitel: paard rijden is in het nederlands gewoon paardrijden maar in het engels/amerikaans inderdaad horse riding.

Net als topictitel trouwens, ook zo'n woord.

Fijn dat je daar allerlei leuke dingen kan doen!!
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Een volgende keer misschien je beugels wat langer doen :wink:

Verder erg leuk! Door je zussen besmet met het paardenvirus dus :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

O Au!!!!
Met korte broek rijden en dan met zadel, dat doet zeeeeeeeer! (Of heb ik gewoon tere knietjes?)

Wel leuk dat je het zo naar je zin had. Maar paardrijden is natuurlijk ook wel gewoon heel leuk. :mrgreen:
Maxiem
Zeer actief

lor1_1984 schreef:
Rosita Compagner schreef:Leuke foto's maar zet ze niet op Bokt :mrgreen: :mrgreen:
idd niet doen, je wordt nog net niet gevierendeelt geloof ik. :N:
Leuk dat je even kon paardrijden.
Waarom? Doe ik iets vreselijks dan?

@Jacksel: zou kunnen hoor, ik heb er geen verstand van. Dat meisje waarvan de paarden waren deed het, maar we gingen er alle drie even op, dus ik kan me voorstellen dat ze het dan maar zo laat.
Maxiem
Zeer actief

lor1_1984 schreef:
Maxiem schreef:
lor1_1984 schreef:
Rosita Compagner schreef:Leuke foto's maar zet ze niet op Bokt :mrgreen: :mrgreen:
idd niet doen, je wordt nog net niet gevierendeelt geloof ik. :N:
Nee hoor, maar op Bokt vinden ze het nodig om een topic met zulke foto's compleet de grond in te trappen etc.
Hebben ze ook bij mijn fototopic over Joop op springles gedaan.
Wat apart. Maar waarom dan, wat zouden ze hier over te zeggen hebben? Ik krijg bijna de neiging het eens uit te proberen :mrgreen: Maak ik het nog erger als ik zeg dat ik ook een paar (lage) sprongetjes heb gedaan?
Chub

Ongelezen bericht door Chub »

Maxiem schreef:
lor1_1984 schreef:
Maxiem schreef:
lor1_1984 schreef: idd niet doen, je wordt nog net niet gevierendeelt geloof ik. :N:
Nee hoor, maar op Bokt vinden ze het nodig om een topic met zulke foto's compleet de grond in te trappen etc.
Hebben ze ook bij mijn fototopic over Joop op springles gedaan.
Wat apart. Maar waarom dan, wat zouden ze hier over te zeggen hebben? Ik krijg bijna de neiging het eens uit te proberen :mrgreen: Maak ik het nog erger als ik zeg dat ik ook een paar (lage) sprongetjes heb gedaan?
Waarom ? Het feit dat je beugels een gaatje langer hadden gekund en je kleding is bv al een reden :wink:
Ik vind het een superleuk paardje!!
En jij had er plezier in zo te zien :ok:
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Ach dat gezeik op bokt. Net zoveel gezeik als hier af en toe :mrgreen:

Gewoon niets van aantrekken, als je maar lol hebt gehad.
Maxiem
Zeer actief

Assie schreef:O Au!!!!
Met korte broek rijden en dan met zadel, dat doet zeeeeeeeer! (Of heb ik gewoon tere knietjes?)

Wel leuk dat je het zo naar je zin had. Maar paardrijden is natuurlijk ook wel gewoon heel leuk. :mrgreen:
Jij hebt tere knietjes :mrgreen:
Het is heel leuk inderdaad!
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Maxiem schreef:

Dan heb ik die ook :wink: Ik rijd niet vrijwillig met blote benen... Alleen zonder zadel :wink:

Overigens zie ik dat het een springzadel is, dan heb je je beugels wat korter dan bij veelzijdigheid of dressuur, maar dit blijft wel erg extreem kort... zou het minstens 2 a 3 gaatjes langer doen, aangezien je nu ook naar voren valt door die korte beugels :wink:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Jacksel schreef:
Maxiem schreef:

Dan heb ik die ook :wink: Ik rijd niet vrijwillig met blote benen... Alleen zonder zadel :wink:

Overigens zie ik dat het een springzadel is, dan heb je je beugels wat korter dan bij veelzijdigheid of dressuur, maar dit blijft wel erg extreem kort... zou het minstens 2 a 3 gaatjes langer doen, aangezien je nu ook naar voren valt door die korte beugels :wink:
Hahaha, ik dacht hetzelfde: "wat zit je kort!" riep ik uit. Maar ach, zo voor een keertje moet het kunnen. Vrees dat ik ook tere knietjes heb :wink:
Maar Joske, voor herhaling vatbaar?
Afbeelding
Simone
Zeer actief

Ongelezen bericht door Simone »

Ik vind het leuke foto's! Fijn dat je al mensen hebt waar je welkom bent. Ik ben trots op het nederlandse meisje dat zomaar stoer naar Amerika gaat om te studeren!!!
Maxiem
Zeer actief

Branka schreef:
Jacksel schreef:
Maxiem schreef:

Hahaha, ik dacht hetzelfde: "wat zit je kort!" riep ik uit. Maar ach, zo voor een keertje moet het kunnen. Vrees dat ik ook tere knietjes heb :wink:
Maar Joske, voor herhaling vatbaar?
Karin heeft me foto's laten zien van een normale lengte, dan is dat van mij wel erg kort inderdaad. Maar ach, het was maar voor een kwartiertje. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga volgende maand nog een keer met hetzelfde meisje naar huis, dan ga ik zeker weer!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”