Sterkte.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moritz, 14-02-2001 / 28-09-2006
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Youp
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
zo kan een jaar kort en lang zijn he Caro...
vergeten zul je hem nooit en dat mag ook niet, ook hier op het forum, zal hij niet vergeten worden. Te vroeg, oneerlijk .. maar ook met goede herinneringen he meid, vergeet die zeker niet.
Moppie, ik hoop dat je ergens onbevangen rent en speelt en geniet.
sterkte Caro
vergeten zul je hem nooit en dat mag ook niet, ook hier op het forum, zal hij niet vergeten worden. Te vroeg, oneerlijk .. maar ook met goede herinneringen he meid, vergeet die zeker niet.
sterkte Caro
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zeker héél veel goede herinneringen en gelukkig komen die steeds meer naar boven en verdringen de paar laatste vreselijke dagen.yamie schreef:zo kan een jaar kort en lang zijn he Caro...
sterkte Caro
Dat stond steeds op mijn netvlies, zeker het eerste halfjaar, en dat was vreselijk.
Eerst moest en zou ik constant foto's kijken, toen kon ik het een periode helemaal niet meer en nu begint het allemaal een beetje een balans te vinden.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Angeniet
- Erelid
-
brenjomi
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
- kelly 1981
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- *tweety*
- Zeer actief
- beppie
- Zeer actief
- yuki
- Zeer actief
Ik was hier een jaartje terug nog niet............maar heb het verhaal van Moritz wel gelezen, een hele tijd terug.
Het moet een enorme impact op jullie hebben gehad, en ook hier op veel forumleden.......
Heel mooi geschreven Caroline!
Het moet een enorme impact op jullie hebben gehad, en ook hier op veel forumleden.......
Heel mooi geschreven Caroline!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Speciaal voor jou
I'm still here.
I stood by your bed last night, I came to have a peep, I could see that you were crying. You found it hard to sleep.
I whined to you softly as you brushed away a tear, It's me, I haven't left you. I'm well, I'm fine, I'm here.
I was close to you at breakfast, I watched you pour the tea, You were thinking of the many times, your hands reached down to me. I was with you at the shops today, Your arms were getting sore. I longed to take your parcels, I wish I could do more I was with you at my grave today, you tend it with such care. I want to reassure you, that I'm not lying there. I walked with you towards the house, as you fumbled for your key. I gently put my paw on you, I smiled and said It's me. You looked so very tired, and sank into a chair. I tried so hard to let you know, that I was standing there. It's possible for me to be so near you everyday To say to you with certainty, I never went away.
You sat there very quietly, then smiled, I think you knew.... In the stillness of that evening, I was very close to you.
The day is over...I smile and watch you yawning and say Goodnight, God bless, I'll see you in the morning.
And when the time is right for you to cross the brief divide, I'll rush across to greet you and we'll stand side by side
I have so many things to show you, there is so much for you to see. Be patient, live your journey out ... then come home to be with me.
I'm still here.
I stood by your bed last night, I came to have a peep, I could see that you were crying. You found it hard to sleep.
I whined to you softly as you brushed away a tear, It's me, I haven't left you. I'm well, I'm fine, I'm here.
I was close to you at breakfast, I watched you pour the tea, You were thinking of the many times, your hands reached down to me. I was with you at the shops today, Your arms were getting sore. I longed to take your parcels, I wish I could do more I was with you at my grave today, you tend it with such care. I want to reassure you, that I'm not lying there. I walked with you towards the house, as you fumbled for your key. I gently put my paw on you, I smiled and said It's me. You looked so very tired, and sank into a chair. I tried so hard to let you know, that I was standing there. It's possible for me to be so near you everyday To say to you with certainty, I never went away.
You sat there very quietly, then smiled, I think you knew.... In the stillness of that evening, I was very close to you.
The day is over...I smile and watch you yawning and say Goodnight, God bless, I'll see you in the morning.
And when the time is right for you to cross the brief divide, I'll rush across to greet you and we'll stand side by side
I have so many things to show you, there is so much for you to see. Be patient, live your journey out ... then come home to be with me.