jelle schreef:Horus schreef:Wat zijn dit nu weer voor reacties.?
Jullie vallen mensen zomaar aan zonder dat jullie mensen kennen of weten hoe het bij deze mensen aan toe gaat.
Jullie trekken meteen al negatieve conclusies.
En het zijn steeds dezelfde mensen die aanvallen.
Iemand stelt een vraag of zet iets neer en uit alle hoeken en gaten komt dan het commentaarstelletje dat het even beter denkt te weten.
Hebben jullie niets anders te doen dan mensen aanvallen?
Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.
Hebben jullie niets anders te doen dan op het forum te struinen en mensen op te zoeken die in jullie ogen het helemaal verkeerd doen terwijl dat niet zo is.
Als jullie zo van honden houden ga dan iets nuttigers doen en help in het asiel of neem een asielhondje of herplaatser in plaats van mensen aan te vallen en af te zeiken.
Of ga een cursus communicatie volgen want daar leer je fatsoenlijk en respectvol communiceren. Iets wat de mensen die altijd maar commentaar geven vreemd is.
en toch speelt die vreselijk respectabele topfokker het klaar om 13 mechelaars op de wereld te zetten waar echt níemand op zit te wachten. Hoe rijm jij dat?
Ik ben niet dagelijks op zoek naar mensen om af te zeiken. Ik word gewoon oprecht heel erg boos over mensen die zo achteloos met dieren omspringen. Over respectvol gesproken.
Jullie oordelen bij voorbaat al over mensen en denken het allemaal zo goed te weten en zeiken iemand dan helemaal af.
Je kunt pas over iemand oordelen als je ze echt kent of bij de fokker op bezoek bent geweest.
En achter de PC iemand aanvallen is oh zo makkelijk.
Hoezo wordt er achteloos met dieren omgesprongen?
Waar baseer jij dat op?
In al die jaren dat deze, lees goed TOPfokker, al fokt is dit een ongeluksnestje. Dan kun je niet meteen concluderen dat dit een broodfokker is of slecht voor haar honden is.
Verdiep je eerst eens in de mens voordat je oordeelt.
En je behandelt een mens zoals jezelf ook behandelt wilt worden toch.
Ik en velen met mij weten dat zij een superfokker is die goed voor al haar honden is. Voor haar rashonden maar ook voor haar stamboomloze honden die ze uit slechte handen gered heeft. Ze heeft nog nooit een hond weggedaan maar verzorgt ze liefdevol tot aan hun dood.
En ja jullie mogen lachen maar dan wel om jullie eigen domme gedrag.
Luitjes, ongelukjes gebeuren echt wel eens.
1 ongelukje in meer dan 20 jaar en jullie vallen meteen iemand aan.
Respectloos, iets anders kan ik niet zeggen.