chrico schreef:alm@ schreef:Begrijp ik goed dat je een triootje met Malinois wilt :N:chrico schreef:Waarschijnlijk zo veel dat ik bij machte ben om een ander mee te laten delen![]()
geen rare dingen zeggen he, weet je wel hoe gevaarlijk zij is :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk...!!!
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jaloers??Addy schreef:gaat rap hier , beginnen we nou al met triootjesalm@ schreef:Begrijp ik goed dat je een triootje met Malinois wilt :N:chrico schreef:Waarschijnlijk zo veel dat ik bij machte ben om een ander mee te laten delen![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
ik herinner de tijd van de inimiprikkers nog als de dag van gistermalinois schreef:chrico schreef:alm@ schreef:Begrijp ik goed dat je een triootje met Malinois wilt :N:chrico schreef:Waarschijnlijk zo veel dat ik bij machte ben om een ander mee te laten delen![]()
levensgevaarlijk
![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
little-wolf schreef:ik herinner de tijd van de inimiprikkers nog als de dag van gistermalinois schreef:chrico schreef:alm@ schreef: Begrijp ik goed dat je een triootje met Malinois wilt :N:![]()
levensgevaarlijk
![]()

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
... en wacht nog steeds.... (alweer!)malinois schreef:nou noem de stamboommechelaars uit werkkennels even op dan die er staan...Dusty&Lora schreef:Dat ben ik het helemaal met je eens ! Lief !
Ik was ook van plan niets meer te zeggen, ze zijn het niet eens waard !
Ik zie idd zoveel honden met stamboom op marktplaats staan of in het asiel zitten... Meestal zijn het de vuilnisbakjes die het oudst worden !Ik wacht....

-
chrico
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
met natuurlijkchrico schreef:Met of zonder stroom

-
chrico
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
En die zitten dan ook het langst in het asiel.Dusty&Lora schreef:Dat ben ik het helemaal met je eens ! Lief !
Ik zie idd zoveel honden met stamboom op marktplaats staan of in het asiel zitten... Meestal zijn het de vuilnisbakjes die het oudst worden !
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Uit een werklijn, waarbij de moeder niet echt geschikt was omdat ze niet goed op commando los liet, dus behalve lekker fel ook nog een tikje eigenzinnig. Nee, dat worden leuke honden, die pups. Krijgen we dalijk weer allemaal berichten van newbies die geen raad weten met hun hypere bijtgrage mechelaarpup. Ik heb niet alles gelezen, maar waren de abortusspuitjes op bij de da ofzo?malinois schreef:vind ze niet, wie wil er nu een mechelaar uit werklijnen als huishond...Dusty&Lora schreef:Gefeliciteerd met de pups !! Geniet er maar van !!
Fijn dat je het voor me op neemt, ik kan me helemaal vinden in jou reacties. Je krijgt toch alleen maar kritiek. De pups ZIJN er nu toch al en daar is niets aan te veranderen helemaal NIETS. Dus al dat gezeur is helemaal niet nodig. Jullie weten niet hoe het daar is dus oordeel er ook niet over !
Ik hoop dat je een goed nieuw huisje voor ze vindt !!
Ben wel benieuwd naar foto's heb je die?
ja jij hebt er verstand van
Ik heb er hier 3 lopen, je mag er wel eentje lenen voor een (half) uurtje, ben je goed verzekerd?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Pff.. Ik heb net alles gelezen en ik heb genoten!
Ook ik ga je zeker niet feliciteren met je nestje. Ga inderdaad eens in een asiel kijken, het stikt er van de mechelaars!!! Waarom dan toch een nestje laten komen?
Ik ga me er verder niet in mengen ofzo, maar als zogenaamde topfokker vind ik dat jullie MISSCHIEN wel heel verkeerd bezig zijn.
Kan je zoiets trouwens bij de rasvereniging niet aangeven ofzo? Ik dacht eigenlijk dat het verboden was om als fokker zijnde een nestje stamboomloze hondjes te fokken..
@alle fokkers: Is dit ook zo?
Ook ik ga je zeker niet feliciteren met je nestje. Ga inderdaad eens in een asiel kijken, het stikt er van de mechelaars!!! Waarom dan toch een nestje laten komen?
Ik ga me er verder niet in mengen ofzo, maar als zogenaamde topfokker vind ik dat jullie MISSCHIEN wel heel verkeerd bezig zijn.
Kan je zoiets trouwens bij de rasvereniging niet aangeven ofzo? Ik dacht eigenlijk dat het verboden was om als fokker zijnde een nestje stamboomloze hondjes te fokken..
@alle fokkers: Is dit ook zo?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
jelle
- Zeer actief
en wederom heb je niet gesnapt waar het om draait.bullenmama schreef:Dusty& Lora, laat de zuurpruimen maar voor wat ze zijn hoor.
Ze hebben niks beters te doen.
Jouw pups zouden geaborteerd moeten worden omdat ze geen stamboom hebben.
Alsof een hond zonder stamboom geen recht op leven heeft.
En alsof alle stamboompups een goed baasje vinden voor de rest van hun leven.
Luister gewoon niet naar het gezeik hier, geniet van de pups en doe je best je hondjes een goede toekomst te geven.
En overigens: als je kijkt naar wat er aan honden in asiels zit heeft echt een overgrote meerderheid (veel meer dan het gedeelte van het totaal aantal honden dat er rondloopt) géén stamboom.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- *Linda*
- Zeer actief
Oh ja, vast. Dat zal het zijn. En de buitenlandse asielhond heeft geen recht op een fijn leven? Ik wil een fijne gezinshond. Laat ik die hier in Nederland nu niet kunnen vinden in het asiel omdat het vol zit met hypere mechelkruisingen uit werklijnen?nan* schreef:
Van de 25 jaar dat wij honden fokken is er nog nooit een hond in het asiel terecht gekomen!en dat de asiels bomvol zitten en dat ze daar wegrotten (zoals dat hier op het forum gezegd wordt) komt omdat al die honden uit het buitenland worden gehaald!
-
Addy
Die discussie gaan we maar beter niet aan want onze buitenlandertjes nemen de plek in van die hypermechelaartjs die nu rondbanjeren dankzij die slimme fokker die er geen enkele moeite mee heeft om er 13 op deze aardbol neer te plempenSunnybunny schreef:Oh ja, vast. Dat zal het zijn. En de buitenlandse asielhond heeft geen recht op een fijn leven? Ik wil een fijne gezinshond. Laat ik die hier in Nederland nu niet kunnen vinden in het asiel omdat het vol zit met hypere mechelkruisingen uit werklijnen?nan* schreef:
Van de 25 jaar dat wij honden fokken is er nog nooit een hond in het asiel terecht gekomen!en dat de asiels bomvol zitten en dat ze daar wegrotten (zoals dat hier op het forum gezegd wordt) komt omdat al die honden uit het buitenland worden gehaald!
-
Addy
-
boxersien
En dat moeten wij geloven?? Als jullie zo omgaan met die honden?? en anders: met dit nest gaat die HEEL SNEL veranderen!!!nan* schreef:
-
Addy
nan* schreef:
Vreemd hoe dierenliefde toch kan ophouden bij de grens
-
moderatorteam
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En nou krijg ik hier ook al geen antwoord opmalinois schreef:nou noem de stamboommechelaars uit werkkennels even op dan die er staan...Dusty&Lora schreef:Dat ben ik het helemaal met je eens ! Lief !
Ik zie idd zoveel honden met stamboom op marktplaats staan of in het asiel zitten... Meestal zijn het de vuilnisbakjes die het oudst worden !En dan vooral die in de asiels!!! Ik wacht....

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Volgens mij kan je wachten tot je een ons weegtmalinois schreef:En nou krijg ik hier ook al geen antwoord opmalinois schreef:nou noem de stamboommechelaars uit werkkennels even op dan die er staan...Dusty&Lora schreef:Dat ben ik het helemaal met je eens ! Lief !
Ik zie idd zoveel honden met stamboom op marktplaats staan of in het asiel zitten... Meestal zijn het de vuilnisbakjes die het oudst worden !En dan vooral die in de asiels!!! Ik wacht....
Zulke moeilijke vragen stel ik niet
Zal ik het heel lief per pb moeten vragen
misschien?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oei dat gaat lang duren :N:alm@ schreef:Volgens mij kan je wachten tot je een ons weegtmalinois schreef:En nou krijg ik hier ook al geen antwoord opmalinois schreef:nou noem de stamboommechelaars uit werkkennels even op dan die er staan...Dusty&Lora schreef:Dat ben ik het helemaal met je eens ! Lief !
misschien?
Nou nog een poging, Nan* en Dusty&Lora krijg ik nog antwoord op mijn hele normale vragen?

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
en je weegt al zoveelmalinois schreef:oei dat gaat lang duren :N:alm@ schreef:Volgens mij kan je wachten tot je een ons weegtmalinois schreef:En nou krijg ik hier ook al geen antwoord opmalinois schreef: nou noem de stamboommechelaars uit werkkennels even op dan die er staan...En dan vooral die in de asiels!!! Ik wacht....
misschien?
Nou nog een poging, Nan* en Dusty&Lora krijg ik nog antwoord op mijn hele normale vragen?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja daarom ja.....little-wolf schreef:en je weegt al zoveelmalinois schreef:oei dat gaat lang duren :N:alm@ schreef:Volgens mij kan je wachten tot je een ons weegtmalinois schreef: En nou krijg ik hier ook al geen antwoord opZulke moeilijke vragen stel ik niet
misschien?

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
pooh schreef:vandaar de naam malinoise in de volksmondmalinois schreef:ja daarom ja.....little-wolf schreef:
en je weegt al zoveel

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ach gut... nou krijg ik helemaal geen antwoord meer over de lijnen :N:

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
feestvarken
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
wat denk je dan?feestvarken schreef:Toch wel jammer dat er hier geen rekening met een ander wordt gehouden.
Dacht veel te leren hier over bepaalde rassen, maar als ik dit zo zie dan denk ik ..............................![]()
Maar ik wil je wel feliciteren met je pups en dat ze mogen opgroeien tot een paar gezonde en prachtige kanjers