Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Quasar....vandaag...

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Afbeelding
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Heeel veel sterkte!!!!!!!!!
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

:knuffel:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Naad schreef:
bianca83 schreef:Kwestie van tijd blijf ik maar tegen me zelf zeggen. Sommige begrijpen wel hoe ik die bedoel.... Maar het doet zo zeer, elke dag weer. Mijn ventje, mijn puppy mijn kweessie :jank:
Weet wat het is meid :wink: Vito is ook bij mijn ex en mis hem elke dag..

Heel veel sterkte :knuffel1:
Leest jouw ex ook hier op het forum? 't Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.
anit
Actief

Ongelezen bericht door anit »

sterkte :jank:
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Ach meis, jouw druktemakertje alweer 3 jaar. Balen dat je het niet met een dikke knuffel kan vieren. Hopelijk dat deze virtuele voor jou ook bij Quasar aankomt :knuffel1:
Afbeelding
hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Veel sterkte :(
Afbeelding
met dank aan Twinkel
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

bianca83 schreef:Kwestie van tijd blijf ik maar tegen me zelf zeggen. Sommige begrijpen wel hoe ik die bedoel.... Maar het doet zo zeer, elke dag weer. Mijn ventje, mijn puppy mijn kweessie :jank:
Nee bianc,
Geen kwestie van tijd................

Wij hebben het hier vaker over gehad.
En je weet, ik heb precies hetzelde meegemaakt als jij wat betreft je dier(en) achterlaten.

Nog steeds lig ik ,s avonds te janken.
Voor de buitenwereld is alles goed.
maar van binnen steekt het en snijd het in je hart.

je praat er neit meer teveel over.
mensne begrijpen het niet.

maar weet..........
je kan en mag altijd met mij praten hierover.
Gaanw e samen lekker een potje janken :wink:
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Rosita Compagner schreef:
Leest jouw ex ook hier op het forum? 't Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.
exen komen ook weleens op een forum om juist de ander te bekoekeloerent te kakken te zetten.
Afbeelding
Francisca

Ongelezen bericht door Francisca »

:knuffel1:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Naad schreef:

Pardon? Bedoel je deze naar mij toe?
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

jenny* schreef:
Nee bianc,
Geen kwestie van tijd................

Wij hebben het hier vaker over gehad.
En je weet, ik heb precies hetzelde meegemaakt als jij wat betreft je dier(en) achterlaten.

Nog steeds lig ik ,s avonds te janken.
Voor de buitenwereld is alles goed.
maar van binnen steekt het en snijd het in je hart.

je praat er neit meer teveel over.
mensne begrijpen het niet.

maar weet..........
je kan en mag altijd met mij praten hierover.
Gaanw e samen lekker een potje janken :wink:
Ik weet het niet, de tijd zal het leren...

Weet je, er zijn er best wel mensen met wie ik erover kan praten, maar inderdaad, het doet zo zeer. Met sommige kan ik het wel maar met andere ook weer niet. Veel mensen begrijpen het inderdaad niet. Tuurlijk is het een tijd die je af moet sluiten en dat heb ik ook zeker gedaan maar Quasar... dat is iets dat kan ik niet afsluiten...Met m'n vriend praat ik er heel vaak over en gelukkig begrijpt hij me wel.
Zo graag zou ik er een maatje bij nemen voor Quincy maar ik vind het moeilijk. Ik voel me dan schuldig tegenover Quasar waarom die hond wel en Quasar niet. Kweet niet, moeilijk uit te leggen. Het is gewoon kl*t*
Afbeelding
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

Sterkte meid
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Heel veel sterkte....
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Naad schreef:

Nee die leest hier niet, sowieso niks op een forum. Maar al was dat wel zo geweest wat had dat uit gemaakt dan? Zeg niks verkeerds over hem toch? En ik denk sowieso niet dat jij kan oordelen over wat ik zeg over mijn ex?!
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Dus als je zegt dat je je hond mist, trap je na? :denken:

Ik geloof niet dat je in casu het recht heb om een oordeel te vellen.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

Rosita Compagner schreef:'t Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.
Daar komt het wel op neer idd. :N: Tenenkrommend stukje weer met de nodige uithalen aan mijn adres. :19:

Niks staat Bianca in de weg om Quasar te zien, ze wil het alleen zelf niet en hangt hier liever de huilie uit. Dat wij het niet meer met elkaar konden vinden is en was voor mij geen reden haar bij Quasar weg te houden.
Prima dat ze uit eigenbelang ervoor kiest om dit niet te doen maar dat rijmt natuurlijk niet met het jankerige verhaaltje in de OP.
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

Heel veel sterkte meis...... :knuffel1: :flower:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Lars schreef:
Rosita Compagner schreef:'t Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.
Daar komt het wel op neer idd. :N: Tenenkrommend stukje weer met de nodige uithalen aan mijn adres. :19:

Niks staat Bianca in de weg om Quasar te zien, ze wil het alleen zelf niet en hangt hier liever de huilie uit. Dat wij het niet meer met elkaar konden vinden is en was voor mij geen reden haar bij Quasar weg te houden.
Prima dat ze uit eigenbelang ervoor kiest om dit niet te doen maar dat rijmt natuurlijk niet met het jankerige verhaaltje in de OP.
Pardon :eek: Wat een kronkel heb jij toch in je kop zitten zeg :roll:

Quote even mijn stukje waar ik uithaal naar jou?

Gelukkig weet ik en velen met mij wel beter.
Afbeelding
Naad
Zeer actief

Lars schreef:

't Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.

Dit was bedoeld voor mij :wink:
Afbeelding
Naad
Zeer actief

Naad schreef:
Naad schreef:

Nee die leest hier niet, sowieso niks op een forum. Maar al was dat wel zo geweest wat had dat uit gemaakt dan? Zeg niks verkeerds over hem toch? En ik denk sowieso niet dat jij kan oordelen over wat ik zeg over mijn ex?!
Wacht trouwens nog steeds op een reactie van jou Rosita :denken: of heb je niks meer te melden?? Wil wel weten waarom jij dat natrappen vind in dit geval!!
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Lars schreef:

Frapant dat je na 3 maanden ineens weer onder je steen vandaan kruipt :denken: :denken:
Wie is wie nu aan het trappen :idea:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Qal
Zeer actief

bianca83 schreef:
Pardon :eek: Wat een kronkel heb jij toch in je kop zitten zeg :roll:
Anders doe je even normaal? :roll: Jij verkondigt hier leugens, doet aannames die nergens op slaan en dan ben ik degene met de kronkel in zijn kop? :denken:
Quote even mijn stukje waar ik uithaal naar jou?
Alstu!
bianca83 schreef:Quasar, mijn ventje, mijn allessie, vandaag is hij jarig en is hij 3 jaar geworden. Vanavond rond half 6 belde de fokker 3 jaar geleden, je was geboren :cheer:

Vanmorgen vroeg was het precies jouw weer wat je lekker vond 's morgens. Hele dikke mist en koud, erg koud. Wat had je vanmorgen heel vroeg graag bij de lek gelopen en vanmiddag in het bos, lekker rennen en veel spelen en 's avonds lekker samen op de bank hangen. Lieve Quasar het spijt me zo dat dat vandaag niet zal gebeuren geen dikke knuffel voor jou, niet lekker los rennen, waarschijnlijk zal jouw verjaardag vergeten worden en zal je het zelfde kleine rondje krijgen als anders. Quasar als ik de tijd terug kon draaien en het anders kon doen had ik dat gelijk gedaan en had ik jou meegenomen. Nu ben ik je kwijt en kan ik niet eens bij je in de buurt komen. Niet een knuffel op je mooie witte kop en samen lekker kroelen. Ik mis je zo :jank: Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk. Jouw lompheid maar ook weer ow zo voorzichtigheid, jouw gekroel en je fratsen om aandacht te krijgen. Jouw piepblafje in de ochtend als ik beneden kwam. Ik mis je gewoon zo erg en het blijft zo zeer doen :jank: :jank: :jank: .
Zoals ik hierboven al aangaf heb ik je alle gelegenheid gegeven hem te kunnen (blijven) zien. Jij wil dat niet omdat je het te moeilijk vind maar hier breng je het alsof het niet mag. :eek: Ik snap dan ook niet waarom je wederom op deze manier uithaalt naar mij en aannames doet die nergens op slaan. De vorige keren had ik geen zin in een discussie nav je posts en uitspraken (en ook nu niet) maar nu ga je wel erg ver. :19:

Ik kan me geen enkele poging heugen van jou om hem weer te zien, als het je echt allemaal zo hoog zit dan kun je gewoon even een mailtje sturen of bellen zodat je hem toch nog kan zien. Dat wij elkaar niet meer kunnen ruften staat dat in ieder geval niet in de weg en dat weet je zelf ook dondersgoed. :wink:
Gelukkig weet ik en velen met mij wel beter.
Het is mooi met je. :smile: Aan elk verhaal zitten twee kanten en je wil heel graag een beetje het zielige vrouwtje uithangen hier maar de waarheid is toch wel (heel) anders dan je hier neerlegt. :wink:
Naad schreef:'t Doet mij een beetje aanvoelen als natrappen in dit geval.

Dit was bedoeld voor mij :wink:
Weet ik maar het geeft ook precies weer hoe de OP (niet jouw post) bij mij overkomt. :wink:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Sjezus Lars! Moet zeggen dat ik het met Whera eens ben dat het opvallend is hoe je na maanden ineens op het forum bent om te kunnen reageren op een topic dat je niet aanstaat.
Sorry, maar hou dan de eer aan jezelf en blijf helemaal weg of kom niet om te schoppen richting iemand maar wees echt een actief lid van dit forum.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Waarom schakelen jullie niet iemand in een onbevoordeeld persoon die jullie beide kennen en vertrouwen zodat die Quasar bij jullie beide heen en weer brengt ,als hij dat trekt tenminste en het mogelijk is qua afstand.
Beide baasjes in zijn leven laten kan zeker met werkomstandigheden een prima oplossing zijn die ook Quasar ten goede zal komen.
Schakel beide jullie gevoelens uit ,makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het :wink: ,en zet ZIJN belangen voorop zodat de een meer vrijheid heeft en de ander weer plezier in haar hond :wink:
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Misschien dat 't werkt Tineke misschien.........................

Ik had met Willow afspraken met mijn ex gemaakt. Doordeweeks bij hem, 't weekend bij mij.

Dat is zeggen en schrijven 6 weken goed gegaan. We kregen Willow nml elke vrijdag afgeleverd met vlooien.
Na 'm in 6 weken zeker 4x gewassen te hebben en behandeld met anti-vlo was ik het spuugzat.

Na het 6e weekend heb ik opgebeld en medegedeeld dat ie niet meer terugkwam. Volgens mij was ex wel opgelucht daarmee. Willow leeft nu alweer 6 jaar heel gelukkig bij mij en nieuwe vriend. :wink: Van ex heb ik overigens niets meer gehoord. Weet wel, dat ie ipv hond nu kind heeft *grin*.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Qal
Zeer actief

tineke schreef:Schakel beide jullie gevoelens uit ,makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het :wink: ,en zet ZIJN belangen voorop zodat de een meer vrijheid heeft en de ander weer plezier in haar hond :wink:
Dat is niet zo'n probleem hoor maar de bal ligt nu bij Bianca, als zij Quasar wil zien is dat gewoon mogelijk. Ik reageerde alleen maar op het "en kan ik niet eens bij je in de buurt komen" en de aanname over zijn verjaardag. :wink:

Meningen zoals die van Whera of Branka mogen dan ook achterwege blijven. Bianca geeft aan dat ze Quasar zo mist + ik geef aan dat ze hem nog steeds gewoon kan zien = opgelost lijkt me zo. :mrgreen:
Qal
Zeer actief

Martijn schreef:Lars, als jij er serieus over was dat ze de hond zo op kon komen zoeken zonder dramatische onzin dan had je dat echt al wel duidelijk gemaakt.
Dat heb ik uiteraard al op meer discrete manieren gedaan. :wink:
Volwassen mensen toch? Klaar dan.
Je hebt helemaal gelijk, ik liet me ook weer even meeslepen. :roll:
bianca83
Zeer actief

Lars schreef:
Martijn schreef:Lars, als jij er serieus over was dat ze de hond zo op kon komen zoeken zonder dramatische onzin dan had je dat echt al wel duidelijk gemaakt.
Dat heb ik uiteraard al op meer discrete manieren gedaan. :wink:
Ik heb helemaal geen zin om op jou te gaan reageren maar dit is weer echt typisch een reactie van jou. Alles goed praten en uiteraard heb je alles gedaan op een discrete manier :roll:

Maar prima, ik bel/ mail jou wanneer we Quasar komen halen en dan krijgen we hem mee? Ik heb er m'n twijfels over maar oke.
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Nou, hoppa, opgelost. :denken: :19:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”