Zondag kan ik wel, vrijdag nietalm@ schreef:O, ja dat moeten we ook nog doenAddy schreef:Wanneer gaan we, in het weekend ? en dan kunnen we misschien ook nog wapperenalm@ schreef:Heb je er al spijt van? Moet je straks met enge hedders én rare hedderbaasjes lopen![]()
![]()
![]()
heb je een wijde oranje wapperbroek
![]()
Wat mij betreft komt vrijdag of zondag uit. Hopelijk durft Gollum nog mee![]()
Ik heb de quote maar even ingekort :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enge heddur wandeling
Moderator: moderatorteam
-
Addy
Re: Enge heddur wandeling
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Ik kan in principe zondag middag. Teminste, als ik mee magAddy schreef:Zondag kan ik wel, vrijdag nietalm@ schreef:O, ja dat moeten we ook nog doenAddy schreef:Wanneer gaan we, in het weekend ? en dan kunnen we misschien ook nog wapperenalm@ schreef:Heb je er al spijt van? Moet je straks met enge hedders én rare hedderbaasjes lopen![]()
![]()
![]()
![]()

-
Addy
Tuurlijk mag je mee maar s'middags is het vaak zo druk op het strand en dan loop ik er liever nietGaia schreef:Ik kan in principe zondag middag. Teminste, als ik mee magAddy schreef:Zondag kan ik wel, vrijdag nietalm@ schreef:O, ja dat moeten we ook nog doenAddy schreef: Wanneer gaan we, in het weekend ? en dan kunnen we misschien ook nog wapperen![]()
![]()
![]()
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Gollum
- Zeer actief
-
Addy
- Gollum
- Zeer actief
-
Addy
- Gollum
- Zeer actief
Gollum is 3 maanden terug loops geweest en ruikt voor sommige reutjes nog erg lekker, ik hoop dat dat niet al te veel problemen geeft?Addy schreef:Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?Gollum schreef:Uur of 4 ofzo? Komt dat iedereen uit?
Dan blijft hij thuis en neem ik de dames galgo mee
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Neem je ook nog herders meeAddy schreef:Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?Gollum schreef:Uur of 4 ofzo? Komt dat iedereen uit?
Dan blijft hij thuis en neem ik de dames galgo mee
4 uur zondag is wat mij betreft prima. Waar spreken we af?

- alm@
- moderator
-
Addy
Ach, zo onaardig ben ik nietalm@ schreef:Wel erg hoor dat ze ons door elkaar gaan husselenAddy schreef:Nee Addy is addy en Alma is AlmaGollum schreef:Is Addy Alma of is Alma de forumnaam?Marion. schreef:Vraag anders Alma even![]()
Die heeft heeeeeeeeeeeeele enge hedders en woont nog relatief dichtbij ook
(ben niet zo goed in namen)
![]()
-
Addy
Dan wordt het de enge hedderwapperwandeling met leipo baasjesGaia schreef:.Gollum schreef:Nee het enge herdertje is voor mij, Nienkealm@ schreef:De wapperbroek is voor mijn herdertje (die vindt dat gewapper eng) en het enge herdertje zelf is voor Gollum. Kan je het nog volgenpooh schreef:Ik heb helaas geen wapperbroek![]()
(en het is ook wel een stukje uit de buurt)
![]()
Ik heb wel een wapperjas![]()
Ja wanneer zullen we gaan rare enge heddur baasjes?
Ik kan deze week en weekend zowiezo.
Als jullie dit weekend gaan, laat dan even weten waarneer. Ik heb een hele sociale (enge) hedderin de aanbieding (en als ik zoek misschien nog wel een wapper broek ergens). Zou wel graag mee willen. Is voor Gaia ook leuk.
- Gollum
- Zeer actief
Geen idee, ben daar al n tijd niet geweest. Wat is een beetje een herkenbaar punt om af te spreken daar?alm@ schreef:Neem je ook nog herders meeAddy schreef:Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?Gollum schreef:Uur of 4 ofzo? Komt dat iedereen uit?
Dan blijft hij thuis en neem ik de dames galgo meeneem jij alles maar mee hoor want ik laat Rocky dan wel thuis. Die is nogal hardnekkig in het wegjagen van reutjes bij 'zijn' teef
Voel je niet bezwaard want vriendlief gaat dan lekker met hem fietsen, vindt hij heerlijk
![]()
- Gaia
- Zeer actief
Das een hele goeie!Gollum schreef:Geen idee, ben daar al n tijd niet geweest. Wat is een beetje een herkenbaar punt om af te spreken daar?alm@ schreef:Neem je ook nog herders meeAddy schreef:Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?Gollum schreef:Uur of 4 ofzo? Komt dat iedereen uit?
Dan blijft hij thuis en neem ik de dames galgo meeneem jij alles maar mee hoor want ik laat Rocky dan wel thuis. Die is nogal hardnekkig in het wegjagen van reutjes bij 'zijn' teef
Voel je niet bezwaard want vriendlief gaat dan lekker met hem fietsen, vindt hij heerlijk
![]()
Ik ga even overleggen hier of ik mee kan (ivm auto, rijbewijs, errug lastig)..

- alm@
- moderator
Waar woon je dan? Kan ik je misschien oppikken. Mag ook per pb.Gaia schreef:Das een hele goeie!Gollum schreef:Geen idee, ben daar al n tijd niet geweest. Wat is een beetje een herkenbaar punt om af te spreken daar?alm@ schreef:Neem je ook nog herders meeAddy schreef: Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?
![]()

- alm@
- moderator
Ik heb al gezien waar je woontalm@ schreef:Waar woon je dan? Kan ik je misschien oppikken. Mag ook per pb.Gaia schreef:Das een hele goeie!Gollum schreef:Geen idee, ben daar al n tijd niet geweest. Wat is een beetje een herkenbaar punt om af te spreken daar?alm@ schreef: Neem je ook nog herders meeneem jij alles maar mee hoor want ik laat Rocky dan wel thuis. Die is nogal hardnekkig in het wegjagen van reutjes bij 'zijn' teef
![]()

-
Addy
Waar woon je, dan kan ik je misschien oppikken, mijn honden zitten toch achter in en dan zou jij voor kunnen met je hondGaia schreef:Das een hele goeie!Gollum schreef:Geen idee, ben daar al n tijd niet geweest. Wat is een beetje een herkenbaar punt om af te spreken daar?alm@ schreef:Neem je ook nog herders meeAddy schreef: Prima, ik wil ook puberende mellemans meenemen , is dat goed of heeft iemand een hond die niet zo goed met een ongecastreerd reutje kan ?
![]()
- Gaia
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Gollum
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
- Gollum
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
maar het zal wel een goede test voor ons zijn, dan ga ik mee, maar duw ik jou naar binnen en ik blijf staanGollum schreef:Nou laten we dat dan maar ook niet doen hePak-de-bal schreef:zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenGollum schreef:Hoezo dat dan? Heeft die nog engere herders?![]()
- alm@
- moderator
ValserikPak-de-bal schreef:maar het zal wel een goede test voor ons zijn, dan ga ik mee, maar duw ik jou naar binnen en ik blijf staanGollum schreef:Nou laten we dat dan maar ook niet doen hePak-de-bal schreef:zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenGollum schreef:Hoezo dat dan? Heeft die nog engere herders?![]()

- Gollum
- Zeer actief
Nou bang zal ik dan in ieder geval niet meer zijn neealm@ schreef:ValserikPak-de-bal schreef:maar het zal wel een goede test voor ons zijn, dan ga ik mee, maar duw ik jou naar binnen en ik blijf staanGollum schreef:Nou laten we dat dan maar ook niet doen hePak-de-bal schreef: zij heeft 5 Mechelse herders , waar je beslist niet in de tuin moet gaan lopenben je ook bang voor Herders? Ga gezellig mee zondag, zal Bauke ook leuk vinden zo'n herdermeisje
Ja ga gezellig mee, ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet en hoe je in het echt bent
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden