Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Quasar....vandaag...
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
-
tineke
Mir@n schreef:Misschien dat 't werkt Tineke misschien.........................
Ik had met Willow afspraken met mijn ex gemaakt. Doordeweeks bij hem, 't weekend bij mij.
Dat is zeggen en schrijven 6 weken goed gegaan. We kregen Willow nml elke vrijdag afgeleverd met vlooien.
Na 'm in 6 weken zeker 4x gewassen te hebben en behandeld met anti-vlo was ik het spuugzat.
Na het 6e weekend heb ik opgebeld en medegedeeld dat ie niet meer terugkwam. Volgens mij was ex wel opgelucht daarmee. Willow leeft nu alweer 6 jaar heel gelukkig bij mij en nieuwe vriend.Van ex heb ik overigens niets meer gehoord. Weet wel, dat ie ipv hond nu kind heeft *grin*.
Misschien heb ik mijn exen wat beter geslecteerd
Maar alle gekeheid op een stokje het kan gewoonweg buiten fijn om je honden nog eens te zien ook gewoon handig zijn om een goede verstandhouding met je ex over de honden te hebben.
ik vind het buiten dat ook nog leuk om Beau af en toe te zien en de fila's en Micron vinden het fijn om hun baasje weer eens te zien dus alle partijen hebben er voordeel van.
Wij hebben geen vaste dagen waarop de honden bij die of gene zijn maar kunnen in dat opzicht wel op elkaar rekenen en dat is gewoon een fijn gevoel.
Straks na mijn operatie in november blijft er weer een fila een maand of 2 bij Jan (mijn ex jan dus wel te verstaan
Micron gaat wanneer die wil en dat is dus echt letterlijk zo want soms komt Jan hier en wil hij mee en soms blijft hij hier.
En wat nog erger is soms wordt hij terug gebracht ,het kleine ettertje
Gelukkig komt het ook voor dat Jan zegt Micron wil je mee en dat hij demonstratief op de bank blijft liggen
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
ik heb sinds ik 2 hondjes heb toch wel een beetje een probleem,voorheen wilde mijn schoonvader hem wel uitlaten als we echt de diensten niet konden ruilen maar nu er 2 zijn doet ie het niet meer
dus worden het broertje,zusje of schoonzusje,gelukkig is het tot nog toe steeds gelukt.
bij mijn ex hoef ik niet aan te komen,die is nooit thuis en heeft al helemaal niks met onze hondjes te maken.
Maar tis denk wel handig als je eruit kan komen met je ex,voor iedereen idd.
sterkte!
groetjes eefje
bij mijn ex hoef ik niet aan te komen,die is nooit thuis en heeft al helemaal niks met onze hondjes te maken.
Maar tis denk wel handig als je eruit kan komen met je ex,voor iedereen idd.
sterkte!
groetjes eefje
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Oh maar 1 , was jij zo braafMir@n schreef::N: ik heb er maar 1 :N:tineke schreef: Misschien heb ik mijn exen wat beter geslecteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Als er iets is kan ik altijd een beroep doen op een aantal dierbaren gelukkig.
Dus dat probleem is er niet.
Maar goed, Bianca, Lars ik hoop dat jullie er samen uitkomen, gewoon even bellen, jullie houden dan niet meer van elkaar maar wel van Quasar hou dat in je achterhoofd, een hond heeft niet het eeuwige leven.........maak er iets van.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
tineke
Mir@n schreef::N: ik heb er maar 1 :N:tineke schreef: Misschien heb ik mijn exen wat beter geslecteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dat probleem is er niet.
Met een hond als Orson is een betrouwbare oppas vinden best moeilijk dus is dit de beste optie
Laatst gewijzigd door tineke op 10 okt 2007 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tineke
Ik was ook altijd ontzettend braaf hoorRataplan schreef:Oh maar 1 , was jij zo braafMir@n schreef::N: ik heb er maar 1 :N:tineke schreef: Misschien heb ik mijn exen wat beter geslecteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dat probleem is er niet.je mag er wel een paar van mij hoor
![]()
Maar goed, Bianca, Lars ik hoop dat jullie er samen uitkomen, gewoon even bellen, jullie houden dan niet meer van elkaar maar wel van Quasar hou dat in je achterhoofd, een hond heeft niet het eeuwige leven.........maak er iets van.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik weet natuurlijk helemaal niets van wat er tussen jullie speelt, en dat wil ik ook niet weten.
Maar ik wil Bianca veel sterkte wensen met het gemis.
De reden waarom je je hond niet meer ziet is vast wat gecompliceerder dan het lijkt.
Ik kan me er iig best iets bij voorstellen hoe dit verhaal in elkaar kan steken.
Zelf heb ik ook zo'n soort situatie meegemaakt, met het verschil dat de hond(en) bij mij was (waren)!
Maar ik wil Bianca veel sterkte wensen met het gemis.
De reden waarom je je hond niet meer ziet is vast wat gecompliceerder dan het lijkt.
Ik kan me er iig best iets bij voorstellen hoe dit verhaal in elkaar kan steken.
Zelf heb ik ook zo'n soort situatie meegemaakt, met het verschil dat de hond(en) bij mij was (waren)!