Wij hebben eind maart een dikke week geboekt. Ze zijn helemaal niet duur!
www.imhennegrund.de
Moderator: moderatorteam
nee volgens mij is de tuin niet omheind maar die man mailde me dat we op 20 meter afstand van natuurgebied zaten. En in maart zal het toch geen weer zijn om lekker in de tuin te zittenbea leyba schreef:Ziet er goed uit. Is er een omheinde tuin? Kan ik er niet uit opmaken?
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Hmmm nee dat is niet iets voor ons. We willen niet in een parkje of iets dergelijks zitten.hercujess schreef:http://www.vakantieinsauerland.nl/
Deze zijn ook niet duur en als je mijn vader aan de foon krijgt, doe 'm de groeten
Hoe zo? Ik heb mijn honden nog nooit gemuilkorfd in Duitsland en kom er heel erg vaakMarielle&Jinx schreef:Ik vind het wel wat,het is idd niet duur.
Maar Jinx moet daar gemuilkorft worden volgens mij,dus dan hoeft het van ons niet meer.
jij hebt ook geen, volgens de duitsers, moordlustige kampfhundenjores schreef:Hoe zo? Ik heb mijn honden nog nooit gemuilkorfd in Duitsland en kom er heel erg vaakMarielle&Jinx schreef:Ik vind het wel wat,het is idd niet duur.
Maar Jinx moet daar gemuilkorft worden volgens mij,dus dan hoeft het van ons niet meer.

nou ik weet dat als je hond boven de 40 cm komt je sommige deelstaten ook moet muilkorven, maar daar doe ik niet aanmassam schreef:jij hebt ook geen, volgens de duitsers, moordlustige kampfhundenjores schreef:Hoe zo? Ik heb mijn honden nog nooit gemuilkorfd in Duitsland en kom er heel erg vaakMarielle&Jinx schreef:Ik vind het wel wat,het is idd niet duur.

American staffordshire terriers zijn verboden in Duitsland.jores schreef:zo dat is dan echt in en in triest.
Maar moeten deze rassen ten alle tijde gemuilkorfd zijn of kunnen ze in duitsland een test doen zodat ze bevrijd zijn van die plicht?

Frenkie schreef:Ziet er leuk uit....ga eens even denken of wij ook nog een weekje ertussen uit willen aankomend voorjaar![]()
Ik ga er over denkenjores schreef:Frenkie schreef:Ziet er leuk uit....ga eens even denken of wij ook nog een weekje ertussen uit willen aankomend voorjaar![]()
hmmm dan heb je toch zekers al gauw de beslissing gemaaktAls je eerder dan ons gaat, laat even weten hoe het werkelijk is

Frenkie schreef:Ik ga er over denkenjores schreef:Frenkie schreef:Ziet er leuk uit....ga eens even denken of wij ook nog een weekje ertussen uit willen aankomend voorjaar![]()
hmmm dan heb je toch zekers al gauw de beslissing gemaaktAls je eerder dan ons gaat, laat even weten hoe het werkelijk is
heb nog niks besloten
Dat is gaaf, dat is echt genieten daar! Veel plezier*Kane* schreef:Wij hebben deze ook geboekt voor 14 15 en 16 feb!