Mijne heeft de kleur en vorm van een Engelse dame topless op het strand en dat terwijl het nog maar een piepjong dingetje is

Vind het wel een erg leuk gezicht zo
Moderator: moderatorteam

Heb je geen filmpje? Je hebt er wel eens eentje geplaatst met zo'n visje erbij toch?MARC_S schreef:Schattig he?Rataplan schreef:Wat leuk
Nee, heb mijn camera nog steeds niet terug :N: Paar maanden geleden aan mijn zusje geleendRataplan schreef:Heb je geen filmpje? Je hebt er wel eens eentje geplaatst met zo'n visje erbij toch?MARC_S schreef:Schattig he?Rataplan schreef:Wat leuk
Mijn vader had vroeger een enorm aquarium, bovenop sliepen de siamezenHij ruilde ook visjes in de dierenwinkel
Die heb ik ook. Een Caribean Condy, prachtig ding. Ben zelf helemaal gek van anemonen. Heb nu dus een roze tepel, een rode tepel, de witte met paarse puntjes en binnenkort komt er een groene tepel bijantoinette schreef:Het schijnt ook een enorm mysterie te zijn waarom de ene tepelanemoon wel en de ander niet "tepelt". Je hebt ze ook in het wit met paarse topjes, die zijn ook mooi.

Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezetmassam schreef:je zegt nu zit ie op een steen..
heel dom van mij misschien maar "lopen" ze ook?
ik wist dat het dieren waren maar dacht dat ze op 1 plek waren en niet wegkonden. beetje dieren met planteigenschappen zeg maar? :N:
Serieus? Dat is nou weer nieuw voor mij!MARC_S schreef:Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezetmassam schreef:je zegt nu zit ie op een steen..
ik wist dat het dieren waren maar dacht dat ze op 1 plek waren en niet wegkonden. beetje dieren met planteigenschappen zeg maar? :N:

Hun voet is net een slak. Die wordt dan aan 1 kant groot en zoekt een weg over de stenen. Dan zuigt hij vast en trekt de rest van de voet die kant op. Op die manier kan hij wel een halve meter lopen in een paar uur tijd. Bij mij loopt er nog 1 die ik dus nieuw heb. Hij heeft nog geen eigen plekje veroverd.Eline* schreef:Serieus? Dat is nou weer nieuw voor mij!MARC_S schreef:Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezetmassam schreef:je zegt nu zit ie op een steen..
Daar had ik ook geen idee van, van dat lopen. Fascinerend!MARC_S schreef:Hun voet is net een slak. Die wordt dan aan 1 kant groot en zoekt een weg over de stenen. Dan zuigt hij vast en trekt de rest van de voet die kant op. Op die manier kan hij wel een halve meter lopen in een paar uur tijd. Bij mij loopt er nog 1 die ik dus nieuw heb. Hij heeft nog geen eigen plekje veroverd.Eline* schreef:Serieus? Dat is nou weer nieuw voor mij!MARC_S schreef:Yep, ze lopen gewoon rond hoor. Smorgens staat hij op plek A en smiddags ineens op plek B. Net waar hij zin in heeft. Als ze eenmaal hun plekje gevonden hebben blijven ze wel staan over het algemeen. Maar dat is dus wel een vrijwillige keuze en niet omdat ik ze daar neer heb gezetmassam schreef:je zegt nu zit ie op een steen..
Ik heb nu een mooie plek vrijgemaakt en ik denk dat hij die kant op loopt nu. Hij is wel erg langzaam moet ik zeggen.