Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ziet er prachtig uit....
Ik ben zelf geboren in de schilderswijk in Den-Haag.
Nu woon ik op het platteland.
Maar je lijkt boos, vanwege dit ?
Op wie ben je boos dan, op Maxima?
Waarom vind je haar dom?
Nee hoor ik ben niet boos,ik denk alleen elke keer als ik in mijn geboorteplaats kom,sjonge wat is het hier toch mooi.
Dat heb ik NIET met de rest van de wereld,dus heb ik een speciaal plekje in mijn hart voor Tukkerije
Maxima heeft dat kennelijk niet
Wat geinig,je titel van je topic. Dat zeg ik sinds een paar dagen namelijk ook. Een beetje dom van haar.
Ik heb wel degelijk een indentiteit en ben amsterdamse en ben daar behoorlijk trots op en ook op alle nederlandse indentiteiten.
Er zijn hier zoveel mooie plekjes in Nederland met hun eigen specifieke inwoners,neem alleen maar Marken en andere vissersdorpjes.
Is dat niet juist wat Maxima bedoelde?
Volgens mij mag je best trots zijn op je eigen plekkie!
Maar dat je jezelf Tukker noemt, bevestigt toch juist wat zij zegt: dé Nederlandse identiteit bestaat niet?
iedereen is (hopelijk) heel gelukkig met zijn/haar leefstijl en woonplaats maar dat is voor iedereen anders. zeker tegenwoordig met invloeden van buitenaf (niet alleen nog maar groenten vlees en peipers en pudding na)
is het per individu heel makkelijk om je eigen perfecte levensstijl e vinden.
natuurlijk zijn er overeenkomsten zoals de taal etc maar ik snap erg goed wat maxima bedoeld en ben het volledig met haar eens.
maar mensen zien het graag te zwart/wit en dan hoor je inderdaad iets raars
iedereen is (hopelijk) heel gelukkig met zijn/haar leefstijl en woonplaats maar dat is voor iedereen anders. zeker tegenwoordig met invloeden van buitenaf (niet alleen nog maar groenten vlees en peipers en pudding na)
is het per individu heel makkelijk om je eigen perfecte levensstijl e vinden.
natuurlijk zijn er overeenkomsten zoals de taal etc maar ik snap erg goed wat maxima bedoeld en ben het volledig met haar eens.
maar mensen zien het graag te zwart/wit en dan hoor je inderdaad iets raars
Het ligt er maar net aan hoe je de context bekijkt.
Ik voel me in ieder geval als nederlandse behoorlijk genaaid juist omdat zij het zegt en dat nog wel tijdens het jachtseizoen,hahaha.
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt...
Net zoals Maarten 't Hart in de jaren van heftig feminisme een boek ging schrijven met de titel: De vrouw bestaat niet!
Met een soortgelijke boodschap: er zijn er zoveel soorten van dat.....
Later bleek dit toch vooral om zijn behoefte te gaan om uitdrukking te mogen geven aan zijn eigen vrouwelijke identiteit: Maartje.
Mijn vader is in Rijssen geboren, hij woont al bijna 30 jaar in Wageningen maar blijft een echte Tukker en wie niet 'Riessens' verstaat, heeft pech. Is idd een supermooie omgeving!!! Mijn oma woont naast het bos en als ik bij haar ben gaan we altijd even lekker wandelen.
Groetjes Karin En een lebber van Bob In liefdevolle herinnering... Boy (27 augustus 2001 - 13 juli 2007) en Tarzan (31 maart 1998 - 29 oktober 2012)