Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
i.v.m de kou s `nachts heb ik Scheapke en Frits `s avonds in een doos in de gang gezet. Heb ze daarnet wat verse sla gegeven en de heren waren net lekker aan het smikkelen van hun salade toen Moon en Bella ook effe een kijkje kwamen nemen.
Heb ook een gewone kooi voor binnen , maar daar zit Truus in. en we zitten niet te wachten op nog meer gezinsuitbrediding..
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
heb net even gelezen op de site van DB Utrecht, dat ze, als het kouder is dan 10 graden binnen gehouden moeten worden.
Op een andere site staat trouwens weer dat ze ook wel buiten gehouden kunnen worden, maar daar dan wel gewend aan moeten zijn.
Ik weet van konijnen dat het heel slecht is om ze 's nachts naar binnen te halen, omdat het temp verschil dan te groot is. Ze komen van de warmte weer in de kou, maar cavia's zijn dan mss sowieso wel niet op koude temperaturen gebouwd.
Lief zeg! Hier zitten en zaten de cavia's altijd buiten, ook als het kouder werd. Gaat prima, als ze maar uit de tocht zitten en flink wat stro en hooi hebben.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto