Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Center Parcs

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Ik ga in December een midweekje naar port Zelande :mrgreen: :mrgreen:
Samen met mijn ouders en uiteraard met Beetle :cheer:
Zijn (en onze) eerste vakantie met hem :cheer:

Heb er helemaal zin :mrgreen: :mrgreen:

We zijn er al een paar eerder geweest, 1 keer met 2 honden, jaaaarrreeeennnn terug, dat was wel aardig goed bevallen toendertijd, maar weet niet hoe het nu is, iemand ervaringen nog? Waar kan ik heen gaan om lekker te wandelen? Zeeland is zo mooi om te wandelen natuurlijk!

Groetjesss Cheryl

p.s. ik lees dat ik 500 meter van het strand zit en in de buurt van het grevelingermeer :cheer:
Afbeelding

Made by Spriet
sandraatje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sandraatje »

hallo allemaal..

zaterdag hebben we Baco opgehaald.
hij is pas 6,5 week,,

toen kwamen we erachter dat we een weekendje hadden geboekt naar centerparcs op 23 nov. We wilden hem eerst meenemen, maja hij kan niet overal mee naartoe zwembad enzo en hij is nog zo klein dus hij blijft lkkr bij me zus en haar sharpei. ze hebben al contact gemaakt en ja je raadhet nooit de 9 jarige sharpei is bang voor de 6,5 week oude jack russel...Hopen dat ze geen slapeloze nachten van hem krijgt! Maar dat zal best wel zo zijn! maar het volgende weekendje gaat hij zeker mee!
schumax
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door schumax »

Ben je al geweest Ireen?
Groetjes Annette en een paar flinke lebbers van Beau en Schumi

Afbeelding
Heavenly
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Heavenly »

Wij zijn pas geleden een midweekje in het Heijderbos geweest. Het is ons prima bevallen :ok:
Je hond moet er wel aangelijnd zijn, maar je loopt via de uitgang zo de natuur in. Verder waren wij er voornamelijk om lekker te luieren en te wandelen, dus hoefden wij DJ niet achter te laten alleen in het huisje, dus problemen dat de hond nergens mee naar binnen mocht waren er niet. Achter het huisje hadden wij een terras, en een groot stuk groen aan het water. De eerste dag zaten er vanaf het terras ineens drie kittens en een moederpoes naar binnen te koekeloeren :19: Ik heb ze toen nog te eten en te drinken gegeven (al kwam ik er niet dichtbij, want ze waren erg schuw), alleen de volgende dag waren ze weg, daar de mensen in het huisje naast ons hun hond de hele dag zonder toezicht buiten lieten lopen :roll:

Maar goed, wij hebben ons prima vermaakt.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wij gaan volgende maand naar Centerparcs, de Eemhof.
Heel veel ruimte om met Yla te lopen. Bovendien boeken we meestal een VIP cottage, dus met veel vrijheid, eigen sauna en veel luxe eraan en er omheen....Heerlijk... :wink: :ok:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wij zijn in Maart naar de Eemhof geweest en van 7 t/m 11 Januari gaan we naar het Heijderbos :cheer: en wij nemen altijd 3 honden mee :wink: Dit keer lekker een luxe huisje.
Laatst gewijzigd door Brigitte op 03 jan 2008 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
thom
Zeer actief
Contacteer:

Nog maar 1 weekje wachten,....heb er zo'n zin in... :cheer:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Nog maar even wachten, en dan mogen we....Maandag gaan we lekker naar Centerpars, en we hebben een VIP cottage. Omdat we vaste klant zijn, mogen we ook al veel eerder komen.
Lekker uitpakken, boodschappen doen, en dan hup, de privesauna in, kan me er nu al op verheugen. Dus ik kan pas op vrijdag weer posten, niet teveel schrijven....anders ben ik uren bezig... :ok: :wink: :smile:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Lekker hoor er even tussen uit!

Wij zijn 2 jaar geleden met 3 honden naar hochsauerparc geweest in duitsland, was een heelrijk parc voor ons en voor de honden geweldig wandelen, je liep het park uit meteen de bergen in waar je uren kon wandelen!
Als je naar zo een park gaat in nederland of buitenland en je wilt je honden meenemen dan zoek je toch naar een park waar je lekker kan wandelen?
Als we smorgen lekker 2 uur hadden gewandelt dan konden de honden daarna lekker een uurtje of 4 alleen blijven zodat wij iets voor ons zelf gingen doen en we gingen sávonds om de beurten ( 3 stellen) uiteten zodat er altijd iemand was om bij d ehonden teblijven... super gezellie!

Jacqueline
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

We zijn alweer terug, wat gaat dat snel....!!!
Maar een heerlijk mid-weekje gehad, de 2 eerste dagen viel het weer ook lekker mee. Daarna storm en regen, maar wat maakt het uit, je komt thuis, gaat lekker douchen en duikt dan de privé sauna in.
Kortom, we hebben het heerlijk gehad. En Yla vond het geweldig weer thuis te komen, hier mag ze weer op de bank, en ligt maar te slapen en te kreunen... :smile: :smile:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nog 3 dagen en dan gaan wij een midweek naar het Heijderbos :cheer:
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Oh, :denken:

Als wij naar CP gaan dan regel we dat altijd via een persoon die 65+ korting krijgt.

Barca ligt achterin te slapen en niemand die erg heeft in onze hond, nog nooit controle gehad. Die 65+ persoon checkt in en neemt onze auto mee retour en staat na het weekend of midweek weer voor onze deur om de spullen in te laden. Dit voorkomt inbraak in je auto. Je hebt lekker veel korting en als we iets willen ondernemen dan huren we een fiets. Wij rijden onze auto zelf naar huis en die 65+persoon wordt ook netjes naar huis gebracht. Deze 65+ familielid regelt het altijd, voor ons, op die manier. Wij kiezen vaak het na seizoen, is het nog voordeliger.

Voor de rest is het heerlijk wandelen en genieten van alle faciliteiten. :ok:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Over 2 weken gaan wij een week na Center parcs zitten met 4 honden in 1 huisje.. Geen mens die er op controleert
annie laumen
Zeer actief

Ongelezen bericht door annie laumen »

Wij zijn ook vaker naar CP geweest
Met 3 honden in 1 bungalow
1 hond doorgegeven bij het reserveren
Nooit problemen hiermee gehad

Annie Laumen
mechelaarkyra
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door mechelaarkyra »

vorig jaar met mijn vriendin en hond in belgie geweest center parcs mooi gebied en zeker nog een keer de moeite waard :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”