Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips voor Domain du Chien
Moderator: moderatorteam
- westerhof
- geregistreerd lid
Tips voor Domain du Chien
Ik ga -na door dit forum er op te zijn geattendeerd- een weekendje naar Domain du Chien. Zijn er mensen die tips hebben met wat daar te doen is?
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wij zijn naar een kasteel in de buurt geweest. Dacht in Chateau Chinon, maar ik weet niet of dat ook te bezichtigen is buiten het zomerseizoen.
We hebben er ook kajaks gehuurd in de buurt van Lac du Panciére. Dat was ook heel leuk.
Verder hebben we gezwommen bij Fleury, maar dat lijkt me nu niet echt een aanrader
Je moet er ook goed kunnen wandelen met de hond, maar dat hadden wij niet zo ontdekt. Later hoorden we dat van anderen die in die streek op vakantie waren geweest.
We hebben er ook kajaks gehuurd in de buurt van Lac du Panciére. Dat was ook heel leuk.
Verder hebben we gezwommen bij Fleury, maar dat lijkt me nu niet echt een aanrader
Je moet er ook goed kunnen wandelen met de hond, maar dat hadden wij niet zo ontdekt. Later hoorden we dat van anderen die in die streek op vakantie waren geweest.

-
Canecorsosultan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Vraag aan Li wandelroutes vanuit het Domain
Zij weet deweg op haar duimpje in de bossen daar, en, vergeet niet je telefoon met haar telefoonnummer mee te nemen, voor als je onverhoopt verdwaalt. Ze kan je prima weer terug loodse.!
Denk er wel aan dat het momenteel jachtseizoen is daar, honden dus wél aangelijnd houden!!
Ook is het dorp La Roche leuk voor een paar uurtjes.
Zij weet deweg op haar duimpje in de bossen daar, en, vergeet niet je telefoon met haar telefoonnummer mee te nemen, voor als je onverhoopt verdwaalt. Ze kan je prima weer terug loodse.!
Denk er wel aan dat het momenteel jachtseizoen is daar, honden dus wél aangelijnd houden!!
Ook is het dorp La Roche leuk voor een paar uurtjes.
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- westerhof
- geregistreerd lid
- Dog-out
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr - Aantal honden: 2
Hoi Dibbes,
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij haal je Domaine du Chien en Domaine de Maclin door elkaar, niet?
Groetjes,
Lindy
www.maclin.come2me.nl
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij haal je Domaine du Chien en Domaine de Maclin door elkaar, niet?
Groetjes,
Lindy
www.maclin.come2me.nl