Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht en vraag over Belgie

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Canecorsosultan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 2
Contacteer:

Gezocht en vraag over Belgie

Ongelezen bericht door Canecorsosultan »

Vorig weekend zijn wij met een groep baasjes (16) en Cane Corso's (14 + 1 Lab) naar Texel geweest. Dit is zo goed bevallen dat we hebben besloten om het volgend jaar weer te doen :ok: Maar omdat we het wel leuk vinden om diverse plaatsen te bezoeken, zijn we aan 't zoeken naar kleinschalige bungalowparken waar per accomodatie 4 honden welkom zijn, gezien diverse deelnemers 4 honden hebben :wink: We hebben al diverse adresjes gevonden, waaronder ook een paar hele leuke in Belgie. Alleen, ivm de wandelingen, die een heel groot deel van het programma uitmaken, zijn we op zoek naar gebieden waar de honden los mogen lopen. losloopgebied is voor onze groep een vereiste!
Heeft iemand een tip of een idee hoe het nu precies zit in Belgie, ik hoor zoveel tegenstrijdige dingen over loslopen daar :roll:
Ook tips voor leuke accomodatie zijn van harte welkom. Wel hebben we minimaal 5 huisjes nodig om alle mensen en honden te kunnen bergen :mrgreen:
Alle bekende sites zoals Dogsincluded, Domaine du Chien e.d. hebben we inmiddels de revue laten passeren.
Afbeelding
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
miemot
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door miemot »

Honden mogen in België nergens loslopen, dat is de algemene regel. Uitzonderingen hierop zijn natuurlijk losloopgebieden, waar uitdrukkelijk aangegeven staat dat het kan (maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er geen enkel ken, dus of ze uberhaupt bestaan...).
Het wordt op de meeste plaatsen wel gedoogd, je krijgt er geen bekeuring voor of zo. Wel opletten voor boeren en jachtwachters :mrgreen:
Canecorsosultan
Zeer actief
Contacteer:

Dank je wel :ok: :ok:
Afbeelding
hondentoegestaan
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door hondentoegestaan »

Canecorsosultan
Zeer actief
Contacteer:

Dat het een grote groep is, is ook precies wat het zoeken zo lastig maakt :wink:
In Oostenrijk hebben we inmiddels al een adresje via een bevriende honden-eigenaar, maar voor komend jaar zoeken we toch nog iets dichter bij huis! Het adres in de Eifel gaan we zeer zeker eens nader bekijken :ok:
Bedankt voor de tips :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”