Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waaah wat er nu op mijn computer zat....(let op spinnen!!)
Moderator: moderatorteam
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Kimmie
-
Kimmie
zo laten lopen is toch niet eng,dit was iemand met een mega spinnen fobie..en die hield ze zelfs op haar hand..LongFields schreef:Zo op foto's vind ik ze erg mooi, maar ik hoef ze liever niet in het echt tegen te komen, laat staan vasthouden of op mijn hand laten lopen of zo. Brrrrrrr... :N:

en haar vriend was hierna verkocht,en heeft inmiddels zelf ook spinnen..:

lief he??
- kelly 1981
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar de gedachte alleen al trekt me niet echt.eddie vedder schreef:zo laten lopen is toch niet eng,dit was iemand met een mega spinnen fobie..en die hield ze zelfs op haar hand..LongFields schreef:Zo op foto's vind ik ze erg mooi, maar ik hoef ze liever niet in het echt tegen te komen, laat staan vasthouden of op mijn hand laten lopen of zo. Brrrrrrr... :N:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik zou ze nooit zelf in huis halen maar ze zijn wel mooi, op mijn hand zetten zou ik nog wel durven als de eigenaar erbij is.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
-
Kimmie
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
En daarom zijn ze misschien toch wel eng :N:eddie vedder schreef:ben nog niet gebeten,maar wel dat ze razendsnel aanvielen,dat wel..ach je leert er weer van,dat ook al zitten ze zo rustig en stil,dat sommige echt in 1/100ste sec bij je kunnen zijn
Al kan ik wél genieten van je foto's hoor. Zolang ze maar op het beeldscherm blijven
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
-
Kimmie
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Inderdaad, op school in het biologielokaal hadden we een stelletje. Soms kregen ze ook wel jonkies, en de hele achterwand van het lokaal was een soort krekel terrarium, voer voor de beessieseddie vedder schreef:ja,spinnen zijn echt mooie "kijk" diertjes...
ze zijn ook eigenlijk niet ervoor om te handteren,maar om ze te bewonderen en naar te kijken des te meer...
Onwijs gaaf om te zien, heb je nog s wat om naar te kijken tijdens de les
-
Kimmie
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Kimmie
de Br.smithi is 1 van de meest populaire beginners soorten.
wordt veel naar gevraagd,eigenlijk wil iedereen die spinnen heeft ,of met spinnen wil beginnen een Br.smithi kopen..ik dus ook..
overigens vind ik dat er nu veel mooiere spinnen bij heb zitten..
dit is bv een heel mooie spin:

heeft fel blauwe poten,groen schild en een rood achterlijf...echt een bloedmooi dier.
wordt veel naar gevraagd,eigenlijk wil iedereen die spinnen heeft ,of met spinnen wil beginnen een Br.smithi kopen..ik dus ook..
overigens vind ik dat er nu veel mooiere spinnen bij heb zitten..
dit is bv een heel mooie spin:

heeft fel blauwe poten,groen schild en een rood achterlijf...echt een bloedmooi dier.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind ze wel mooi, maar zou ze zelf niet willen.
een paar jaar geleden heb ik er ook 1 op mijn hand/ arm gehad.
een paar jaar geleden heb ik er ook 1 op mijn hand/ arm gehad.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Kimmie
ach die spin op de eerste foto's zijn echt zo leuk en lief om te hebben,zijn zeer goedkope en vriendelijk beginnersspinnen...
alleen is er 1 maar,zodra je eraan begint,heb je heel snel een heleboel
,tis nogal verslavend,om zoveel mogelijk soorten te hebben...
overigens is het een makkelijk te houden huisdiertje,ze eten 1x in de 2 weken 1 krekel...en bakje maak je 1x per jaar schoon..beetje water,lampje erboven zodat het lekker warm voor ze is en klaar...
zeer goedkope hobby,en nog weinig werk ook
alleen is er 1 maar,zodra je eraan begint,heb je heel snel een heleboel
overigens is het een makkelijk te houden huisdiertje,ze eten 1x in de 2 weken 1 krekel...en bakje maak je 1x per jaar schoon..beetje water,lampje erboven zodat het lekker warm voor ze is en klaar...
-
Gos
- Zeer actief
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Een hobby voor luie mensen duseddie vedder schreef:ach die spin op de eerste foto's zijn echt zo leuk en lief om te hebben,zijn zeer goedkope en vriendelijk beginnersspinnen...
alleen is er 1 maar,zodra je eraan begint,heb je heel snel een heleboel,tis nogal verslavend,om zoveel mogelijk soorten te hebben...
Groetjes Michaëla en Knoeppie

-
Mojuan
- Zeer actief
Prachtige foto's!!!!
Het is dat je niet in de buurt woont, maar anders zou ik heel graag eens bij je komen kijken en natuurlijk een paar spinnetjes op mijn hand willen
Ja, wel maar één tegelijk hoor.
Hoe groot is een terrarium voor zo'n spin nou eigenlijk?
Want ik zie ze vaak zitten in bakjes van 20x20cm ofzo, en dat lijkt mij toch wel heel zielig.
Of lopen die beesten nooit even rond?
Het is dat je niet in de buurt woont, maar anders zou ik heel graag eens bij je komen kijken en natuurlijk een paar spinnetjes op mijn hand willen
Ja, wel maar één tegelijk hoor.
Hoe groot is een terrarium voor zo'n spin nou eigenlijk?
Want ik zie ze vaak zitten in bakjes van 20x20cm ofzo, en dat lijkt mij toch wel heel zielig.
Of lopen die beesten nooit even rond?

- gizmo
- Zeer actief
- *kelly*
- Zeer actief
ik denk; kijk nou niet en wat doe ik ....? Toch kijken
Het spijt me maar ik vind ze verschrikkelijk :N: Het heeft teveel poten, is te kriebelig, te eng nou ja gewoon verschrikkelijk voor mij dan. Heb t zelfs al meerdere malen gehad dat ik ze op tv ofzo zag en serieus nachtmerries kreeg, hoe triest....
Maar goed kan me wel voorstellen dat je ze heel boeiend kan vinden! Er zijn dus ook echt beurzen voor etc.? Wordt daar dan ook gehandeld? Hoe varieren de prijzen van spinnen (dus hoeveel kost de goedkoopste en hoeveel een van de duurste) als ik dat vragen mag?
Het spijt me maar ik vind ze verschrikkelijk :N: Het heeft teveel poten, is te kriebelig, te eng nou ja gewoon verschrikkelijk voor mij dan. Heb t zelfs al meerdere malen gehad dat ik ze op tv ofzo zag en serieus nachtmerries kreeg, hoe triest....
Maar goed kan me wel voorstellen dat je ze heel boeiend kan vinden! Er zijn dus ook echt beurzen voor etc.? Wordt daar dan ook gehandeld? Hoe varieren de prijzen van spinnen (dus hoeveel kost de goedkoopste en hoeveel een van de duurste) als ik dat vragen mag?
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
-
Kimmie
paulala,het terrarium van een volwassen spin is zo'n 30x25x25,lijkt niet zo heel groot,maar een spin in de natuur graaft zich in,en komt zelden haar holletje meer uit.
dus ze hebben niet meer nodig als die ruimte,anders wordt het als je zogenaamde reuzenvogelspinnen houdt,deze hebben wel een groter terrarium nodig...
verder heeft spin heeft geen behoefte aan veel loopruimte ze zitten 99% van de dag heel saai,stil...
ik heb er zelfs die zich ingraven en die je dus zelden ziet...wat dat betreft zijn bodembewoners die zich wel laten zien veel leuker om te houden.
of boombewoners,die zich goed laten zien
en hihihi,ik heb hier al veel mensen een spin laten vasthouden,en heel gek,iedereen vind ze daarna zelfs wel "lief"
kelly,ik ken mensen die ik foto's had laten zien,die daarna de hele nacht vogelspinnen over de muur zagen lopen..
haha helemaal in de ban van die spinnen....
en er zijn beurzen ja zeker,zogeheten reptielenbeurzen,binnenkort weer 1 in houten...daar zijn spinnen,slangen,slamanders,gekko's kikkers noem maar op te koop...
heel leuk om naar toe te gaan...
en tja de prijs van een spin hangt af van de grote en welke soort,een spiderling is altijd goedkoper als een volwassen exemplaar...
maar goed ga maar uit van 1 euro tot 1000+ euro ,tis maar wat je voor een spin wilt hebben
dus ze hebben niet meer nodig als die ruimte,anders wordt het als je zogenaamde reuzenvogelspinnen houdt,deze hebben wel een groter terrarium nodig...
verder heeft spin heeft geen behoefte aan veel loopruimte ze zitten 99% van de dag heel saai,stil...
ik heb er zelfs die zich ingraven en die je dus zelden ziet...wat dat betreft zijn bodembewoners die zich wel laten zien veel leuker om te houden.
of boombewoners,die zich goed laten zien
en hihihi,ik heb hier al veel mensen een spin laten vasthouden,en heel gek,iedereen vind ze daarna zelfs wel "lief"
kelly,ik ken mensen die ik foto's had laten zien,die daarna de hele nacht vogelspinnen over de muur zagen lopen..
haha helemaal in de ban van die spinnen....
en er zijn beurzen ja zeker,zogeheten reptielenbeurzen,binnenkort weer 1 in houten...daar zijn spinnen,slangen,slamanders,gekko's kikkers noem maar op te koop...
heel leuk om naar toe te gaan...
en tja de prijs van een spin hangt af van de grote en welke soort,een spiderling is altijd goedkoper als een volwassen exemplaar...
maar goed ga maar uit van 1 euro tot 1000+ euro ,tis maar wat je voor een spin wilt hebben
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder