Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Margaretha
- nieuw lid
Even voorstellen
Goedemorgen mensen, graag wil ik mij even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Margaretha, ik woon in Almelo en heb 2 hondjes (waarvan 1 uit Spanje) en een kat. Dit forum is heel erg leuk, ik vind het reuze interessant om de berichten te lezen en hoop daar zelf ook met vragen terecht te kunnen.
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
Margaretha
- nieuw lid
Hartelijk dank voor je welkom-bericht! Moet straks om 3 uur met mijn spaanse Galgo naar de dierenarts om bloed af te nemen. Ze is in heel korte tijd erg afgevallen, eet bijna niet meer. Urine is vrijdag nagekeken en veel te weinig geconcentreerd dus de da vermoed ernstige nierproblemen. Ben zo bang dat ik haar moet missen. Ze is pas 7 jaar en heeft in spanje zo n ellendig leven gehad. Wilde even mijn hart luchten.eefje_ates schreef:Hoi, en welkom op dit forum
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
Margaretha
- nieuw lid
-
S@ndr@
- Zeer actief
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:
WELKOM op het forum
van mij en mijn Tsjechische wolven
van mij en mijn Tsjechische wolven
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie
-
Margaretha
- nieuw lid
-
Margaretha
- nieuw lid
Dank voor je welkom! Maar helaas is het niet mee- maar erg tegengevallen!S@ndr@ schreef:welkom, en sterkte met wachten, ik duim voor je dat het meevalt
De bloedwaarden van Lana zijn enorm hoog (fosfor, eiwit) , het grootste deel van haar nieren is buiten werking. Een deel van het bloed wordt opgestuurd naar Utrecht omdat de da ook vreest dat ze lysmania heeft en dit de nierproblemen heeft veroorzaakt. (Lana is een Galgotje uit Spanje). Ik heb een paar proefzakjes Renal van Royal Canin meegekregen en het medicijn Fortekor-5. Als ze daarop niet binnen een week reageert, heeft ze nog maar een paar weken te leven. Sinds vrijdag is ze weer 600 gr afgevallen..Morgen krijg ik de bloedwaarden op papier en zal ze hier op de site zetten. Misschien heeft iemand toch nog adviezen die Lana kunnen helpen..........
- jitske
- Zeer actief
-
Margaretha
- nieuw lid
Update Lana
Tegen de verwachting in gaat Lana langzamerhand een beetje vooruit! Ze krijgt de medicijnen Fortekor-5, astronautengelei en Solidago van dr Vogel. Ze eet nu ook rauwvoer vlees/pens en heel af en toe ook wat dieetvoer Renal in blik. Heb onlangs weer Fortekor gehaald en toen zei de dierenarts dat ze niet had gedacht dat Lana nog zou leven !! Bij het uitlaten is ze ook (soms) wat vrolijker, loopt niet meer constant als een zombie achter me aan. De uitslag van Utrecht heeft in ieder geval aan het licht gebracht dat ze geen Leishmania heeft, dus dat is een pluspunt. Ze is altijd lastig geweest met eten: na een poosje wil ze weer iets anders maar gelukkig heb ik hier op de site veel informatie gelezen dus kan ik voorlopig vooruit. Hartelijk dank aan jullie allen die hebben meegeleefd!
lieve groet,
Margaretha
lieve groet,
Margaretha
-
Margaretha
- nieuw lid