Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huisje: Met 3 honden naar zuid-duitsland?
Moderator: moderatorteam
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Huisje: Met 3 honden naar zuid-duitsland?
Ik ben weer op zoek naar een leuk vakantiehuisje waar we (3 personen) in mei evt op vakantie kunnen gaan..
Natuurlijk moeten er wel drie honden welkom zijn..
Ik ben eigenlijk wat aan het zoeken in zuid-duitsland, een beetje bij de grens van Zwitserland of Oostenrijk (hoeft niet persé)
Heeft iemand misschien een leuk adresje? Ik ben al een aantal huisjes tegen gekomen, maar de meeste zijn appartementen, terwijl we liever een apart huisje hebben.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Anne
Natuurlijk moeten er wel drie honden welkom zijn..
Ik ben eigenlijk wat aan het zoeken in zuid-duitsland, een beetje bij de grens van Zwitserland of Oostenrijk (hoeft niet persé)
Heeft iemand misschien een leuk adresje? Ik ben al een aantal huisjes tegen gekomen, maar de meeste zijn appartementen, terwijl we liever een apart huisje hebben.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Anne
-
hondentoegestaan
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Is dit wat?
Een Noorse bungalow in hartje Sauerland.
Je mag 3 honden meenemen.
Het is gelegen in een van de mooiste gedeelten van Sauerland, circa 500 meter boven de zeespiegel. Sudeck is zeer centraal gelegen, op enkele autominuten vanaf het Natuurpark Diemelsee en 15 minuten vanaf Willingen en het Korbach. Het plaatsje Winterberg ligt op 25 km afstand.
Het is gelegen in een van de mooiste gedeelten van Sauerland, circa 500 meter boven de zeespiegel. Sudeck is zeer centraal gelegen, op enkele autominuten vanaf het Natuurpark Diemelsee en 15 minuten vanaf Willingen en het Korbach. Het plaatsje Winterberg ligt op 25 km afstand.
-
fabiola
- Actief
Dan moet je echt eens kijken op www.hewenegg.de
Het zijn 2 boswachtershuisjes, waar je in beide huisjes met 7 personen kan verblijven. Je mag zoveel honden meenemen als je wilt en je zit midden in het bos. In de omgeving ook veel te doen en vlak bij Zwitserland en Oostenrijk. Voor eventuele kinderen ook leuk. De familie Muller heeft heel veel speelgoed, bolderkarren,sleeen etc. staan die je allemaal kunt gebruiken. Wij zijn er 2 x geweest, 1 x in de zomer en 1 x in de winter en het is een echte aanrader!
Succes.
Fabiola
Het zijn 2 boswachtershuisjes, waar je in beide huisjes met 7 personen kan verblijven. Je mag zoveel honden meenemen als je wilt en je zit midden in het bos. In de omgeving ook veel te doen en vlak bij Zwitserland en Oostenrijk. Voor eventuele kinderen ook leuk. De familie Muller heeft heel veel speelgoed, bolderkarren,sleeen etc. staan die je allemaal kunt gebruiken. Wij zijn er 2 x geweest, 1 x in de zomer en 1 x in de winter en het is een echte aanrader!
Succes.
Fabiola

-
fabiola
- Actief
Hier zijn we ook een keer geweest. Ook leuk, maar Hewenegg is leuker.hondentoegestaan schreef:Is dit wat?
Groet,
Fabiola

-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
Staat deze bungalow op een bungalowpark met veel buren dus ook buurhonden??hondentoegestaan schreef:Is dit wat?
Of is het een geheel vrijstaande bungalow, zo op de foto's te zien wel.
Elly

- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Dank je, heb gelijk geboekt voor mij en Gaiahercujess schreef:http://www.vakantieinsauerland.nl/site/zomer/

- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
We zoeken eigenlijk een huisje dat wat zuidelijker ligt..hondentoegestaan schreef:Is dit wat?
Je mag 3 honden meenemen
Bedankt voor de link, maar is er in de omgeving wel wat te doen..? Op internet kan ik namelijk niet echt veel dingen vinden binnen een straal van 15 km..fabiola schreef:Dan moet je echt eens kijken op www.hewenegg.de
Het zijn 2 boswachtershuisjes, waar je in beide huisjes met 7 personen kan verblijven.
Ook hier weer.. we zoeken eigenlijk een huisje dat wat zuidelijker ligt..hercujess schreef:http://www.vakantieinsauerland.nl/site/zomer/
-
fabiola
- Actief
Ligt eraan wat je zoekt. Je kunt heel veel wandelen, het begin van de Donau is er. Vlakbij heb je ook de Donauverzinking. Kun je trouwens ook lekker spetteren met je honden. Er zijn heel veel pretparken etc in de buurt. Al die foldertjes liggen in het huisje. Je kan dus naar Oostenrijk en Zwitserland. De Rijnwatervallen zijn in de buurt. De Bodensee is in de buurt. (niet binnen 15 km). De Feldberg is in de buurt. Leuk wandelen, met de kabelbaan. je hebt er nog een meer waar je bootjes kunt huren. Er is wel iets te vinden. je hebt wel een auto nodig. En in Duitsland zijn ze niet moeilijk als je honden hebt. Ze mogen bijna overal in.Anne schreef:Bedankt voor de link, maar is er in de omgeving wel wat te doen..? Op internet kan ik namelijk niet echt veel dingen vinden binnen een straal van 15 km..fabiola schreef:Dan moet je echt eens kijken op www.hewenegg.de
Het zijn 2 boswachtershuisjes, waar je in beide huisjes met 7 personen kan verblijven.

-
fabiola
- Actief
Het huisje staat in een bungalowpark. Ze zijn wel allemaal vrijstaand, maar tuinen grenzen wel eens aan elkaar.ellyenrob schreef:Staat deze bungalow op een bungalowpark met veel buren dus ook buurhonden??hondentoegestaan schreef:Is dit wat?
Of is het een geheel vrijstaande bungalow, zo op de foto's te zien wel.