Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teun is er!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

C@rmen

Teun is er!

Ongelezen bericht door C@rmen »

We wilden eigenlijk 2 exrammetjes bij de dames in het nieuwe verblijf doen maar in overleg met de nijnenopvang hebben we toch (eerst) besloten er 1 mannetje bij te doen. Hij heette eigenlijk ornaldo ofzo maar we hebben hem omgedoopt tot Teun. De dames waren ook nog niet in het nieuwe verblijf geweest dus voor hen was het ook even vreemd.

Afbeelding
Dit is onze Bunny, zij komt uit een nest dat in het wild is geboren bij een boer op zijn erf.
Helaas waren er dieren in de buurt die de jonge konijnen lekkere hapjes vonden en de boer heeft uiteindelijk bunny uit het hol gegraven en wij hebben haar tijdelijk opgevangen. Uiteindelijk ging het heel goed met ons andere vrouwtje dus mocht ze blijven :wink:

Afbeelding

Afbeelding
Dit is nou Teun :mrgreen:

Afbeelding
Hij wou door het deurtje de ren in maar de ren is helaas nog niet helemaal klaar dus daar moeten ze nog even opwachten. (is nog niet hondenproof) maar ze hebben binnen ook wel voldoende ruimte.

Afbeelding
En hier Teun samen met onze andere dame : Jill.
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fiepje »

leuke nijnen!!! :ok:

mooi ruim hok ook! ben heel benieuwd naar de buitenren :cheer:
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ze hebben daar lekker de ruimte. als ze daqn straks ook nog naar buiten kunnen, hebben ze het helemaal voor elkaar.
Het zijn leuke konijnen.
lidy2
Zeer actief

Ongelezen bericht door lidy2 »

Lief!!! Mooi verblijf ook! :ok:
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Leuk konijntjes :ok: , wij hadden vroeger thuis ook veel konijntjes.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

lief die konijntjes, ik vind dat zulke lieve diertjes
C@rmen

Inge O schreef:en, vinden ze elkaar leuk?
Het gaat echt verbazingwekkend goed eigenlijk..ik had verwacht dat de oudste dame nog wel even moeilijk zou doen want dat kan best een pittige tante zijn maar niets van dat.
Ze heeft heel eventjes achter Teun aangejaagd maar toen hij zich omdraaide om haar op te jagen had ze het al snel gezien :mrgreen: Dus toen ging ze maar stil zitten en zijn oren wassen :wink: Misschien dat het ook wel komt door de ruimte dat ze het allemaal wel welletjes vind, maar ik ben in ieder geval erg blij. Ze zijn met zijn 3tjes heel veel aan het rennen en springen en ook het balletje is iets waar veel mee gespeeld word :cheer: Qua ruimte zou er echt zeker nog wel 1 bij kunnen maar ik twijfel even of we dat moeten gaan proberen. Ik gun die arme nijnen in de opvang zo graag een
groot verblijf met vriendjes :wink: maar moet mijn verstand wel blijven gebruiken natuurlijk.
C@rmen

Inge O schreef:
C@rmen schreef:
Inge O schreef:en, vinden ze elkaar leuk?
Het gaat echt verbazingwekkend goed eigenlijk..ik had verwacht dat de oudste dame nog wel even moeilijk zou doen want dat kan best een pittige tante zijn maar niets van dat.
Ze heeft heel eventjes achter Teun aangejaagd maar toen hij zich omdraaide om haar op te jagen had ze het al snel gezien :mrgreen: Dus toen ging ze maar stil zitten en zijn oren wassen :wink: Misschien dat het ook wel komt door de ruimte dat ze het allemaal wel welletjes vind, maar ik ben in ieder geval erg blij. Ze zijn met zijn 3tjes heel veel aan het rennen en springen en ook het balletje is iets waar veel mee gespeeld word :cheer: Qua ruimte zou er echt zeker nog wel 1 bij kunnen maar ik twijfel even of we dat moeten gaan proberen. Ik gun die arme nijnen in de opvang zo graag een
groot verblijf met vriendjes :wink: maar moet mijn verstand wel blijven gebruiken natuurlijk.
je ziet op de foto wel dat hij zich nog steeds duidelijk als ram gedraagt (hij is toch gecastreerd hè?), hij zit bij haar met zo'n houding van 'nou, kom maar eens op als je durft :devil: '.
:mrgreen:

ze krijgen een fijn leventje :ok: . nog een tip : zet hier en daar wat dingen in het hok waar ze op of onder of achter kunnen springen/schuilen, als er dan eens een klein meningsverschilletje is loopt het niet zo snel uit de hand :wink: .
Hij gedraagt zich inderdaad nog duidelijk als ram, maar hij is ook nog maar 3 weken geleden gecastreerd. :wink: Ik ga eens opzoek naar dingen om te kunnen schuilen mocht het nodig zijn :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”