) op commando op van de grond en brengt het naar me toe Voor de mensen die denken
Maar hij heeft zich er nu dus overheen gezet en pakt zo'n ding op. Ik kan zelfs al drie meter van hem afstaan en hij komt het brengen. Kom maar op met dat GG examen
Moderator: moderatorteam
) op commando op van de grond en brengt het naar me toe 
En GG1 met een blok toch? Ach nou ja, eerst het beginnersexamen maar eens afleggenmarye schreef:Met alles behalve een balSita schreef::balon1::balon1::balon1::balon1: Goed zo Brammie
:balon1::balon1::balon1:
Mag je eigenlijk met zo'n airkong examen doen of moet dat per sé met een apporteerblok?

Niet vooruit lopen jijZoek stok! schreef:En GG1 met een blok toch? Ach nou ja, eerst het beginnersexamen maar eens afleggenmarye schreef:Met alles behalve een balSita schreef::balon1::balon1::balon1::balon1: Goed zo Brammie
:balon1::balon1::balon1:
Mag je eigenlijk met zo'n airkong examen doen of moet dat per sé met een apporteerblok?

Ik dacht eigenlijk pas over jaaaaaaren*Anita* schreef: Weet je al wanneer je examen gaat doen

Raar he, dat het in sommige honden echt niet zit. Ik dacht eerst dat ik wat had laten liggen in de puppytijd of iets verkeerd had gedaan, maar daar ben ik toch weer van afgestapt. Het zit gewoon niet 'in' hem. Mijn huidige trainster heeft het heel rustig opgebouwd met vooral veel spelen. Ik had er om eerlijk te zijn een hard hoofd in dat het nog zou lukken, maar zie daar, hij brengt nu toch echt iets naar me toe.pooh schreef:Ik weet dat toen wij in de GG1 groep zaten er ook een hond bij zat die echt structureel weigerde om te apporteren, ik vond het toen best sneu voor hond en baasje want ze deden het verder harstikke goed maar dat apporteren was gewoon niet aan hun besteed.

Klopt, maar om nou examen te doen terwijl je al weet dat 1 onderdeel absoluut niet lukt vind ik ook weer zo wat. Uiteindelijk had ik het wel gedaan hoor, maar zo is het toch leukerGitha schreef:Mijn trainer vertelde laatst dat hij met zijn hond een nul had gekregen voor apporteren en alsnog geslaagd was voor de GG0. Dus zelfs als ie het nooit zou leren is er blijkbaar nog hoop.

Doen we zeker!Zoek stok! schreef:Veel succes en doorzetten heMarieke* schreef: En dit geeft mij weer hoop. Isca wil ook niet apporteren, maar ik wil het haar toch proberen aan te leren