Daar gaat mijn privacy.

Ik had namelijk geen zin alle straatnamen weg te halen.
De groene pijl wijst onze flat aan.
Rood is het loslooprondje voor Yèti wat ik meestal 's middags met haar loop. Ik heb de lijn in t bos willekeurig gezet, meestal lopen we geloof ik iets noordelijker.
Met geel de uitbreiding die ik wat vaker wil gaan lopen, dat ene rondje laat ik haar ook loslopen. En dan dus dezelfde weg weer terug.
Groen is het avondrondje (na het avondeten), dit loopt door de wijk, zodat ik me een beetje veilig voel.
Blauw is ook een mogelijke verlenging (ipv geel) maar dat is een beetje saai over de weg lopen. Wel een aardig rondje voor als ik met Yèti ga hardlopen (dat zijn nog plannen

)
Zwart is (een deel van) de route in een klein (langgerekt park) die route loop ik soms ook. Met meerdere variaties, soms een stuk de wijk in om de route te verlengen.
Je ziet bovenin ook nog de Noorderplas in beeld. Daar gaan we soms op de fiets (met Doggyride) heen, om er dan een ronde omheen te lopen. Ik vind het nog wat ver om dat helemaal te voet te doen.
Remco loopt overigens met het rondje voor het slapen gaan nog een andere route door de wijk.