Via via ben ik op dit forum terecht gekomen en heb ik hier en daar al wat gelezen. Maar eerst even voorstellen.
Mijn naam is Ingrid en ben (morgen) 2 maanden getrouwd met Jeroen. We zijn beiden gek op dieren, met name honden en ik zelf heb ook nog een passie met cavia's.
De reden dat ik hier eens ben gaan rondkijken is o.a. dat wij ons willen gaan orienteren op hondenrassen. Op dit moment is Max onze trouwe waakhond, kroelkip en maatje. Max is een Westie van ruim 13 en wij hebben hem in huis sinds zijn 5e. Hij heeft altijd huidproblemen gehad, maar met medicijnen goed onder controle te houden. Juist omdat hij al zoveel medicatie heeft gehad, is het reeel te beseffen dat hij toch niet al te lang meer bij ons zal zijn.
Daarnaast is er gisteren een tumor op zijn voet geconstateerd, waarvoor hij a.s. maandag onderzoeken krijgt om te kijken of hij uberhaupt wel geopereerd kan worden. Ook daarom hebben wij ons aangemeld. Om te kijken of er eendere situaties zijn zoals de onze en hoe jullie hebben gereageerd/gehandeld op dat moment.
Het is al met al een heel verhaal geworden, maar nu weten jullie gelijk wie wij zijn