Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ziet er toch redelijk hetzelfde uit, zelfde kleur,zelfde snavel, zelfde zwarte aftekening onder het oog, alleen niet die zwarte streepjes over de kop tussen de ogen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien schreef:Ziet er toch redelijk hetzelfde uit, zelfde kleur,zelfde snavel, zelfde zwarte aftekening onder het oog, alleen niet die zwarte streepjes over de kop tussen de ogen.
Jawel maar groter en houding is meer verticaal met langere (omlaaggerichte) staart. Heb helaas geen betere foto. Denk dat het toch een andere ondersoort is.
Nee, ik heb daar ook al naar lopen zoeken. Ik zie ze niet zo heel vaak in mijn tuin maar ga er nog eens extra op letten en probeer er een wat duidelijker op de foto te krijgen. Kan ik hem eens aan de Vogelbescherming voorleggen want ik vind het wel interessant om te weten of er verschil tussen zit.
Anna*Poncho schreef:
Ik hoorde wel dat er twee soorten vlaame gaaien zijn: die in het bos leven zouden er anders uitzien. Dus misschien ligt daarin het verschil
ik weet niet of daar verschil in zit , die van mij leven in het bos , ze zijn altijd met z'n 2tjes. Ik hoor ze altijd aan komen door het gekrijs van ze.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.