Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waaah wat er nu op mijn computer zat....(let op spinnen!!)

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

eddie vedder schreef:wat leuk,welke soort spinnen hadden jullie op school??

ik heb hier ook 2 koppels zitten,zit op de laatste vervellingen te wachten waardoor ze volwassen worden,en dan ga ik ook kijken of deze voor kleintjes willen zorgen... :mrgreen:
Geen idee, zo goed heb ik nou ook weer niet opgelet :N: :mrgreen:
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Oud topic...naja...ik zit me te vervelen. Heel erg mooie spinnen. Ik ben ook als de dood voor spinnen. En toch, gek genoeg krijg ik ook geen kriebels bij het zien van deze foto's...dacht ook dat het lag aan de grootte, de "aaibaarheid". Maareh....toen ik in Afrika eens een enorme spin uit mn bed zag kruipen....waar ik net in wilde stappen, vond ik het toch echt minder, om het maar zacht uit te drukken.

We riepen de beheerster van het "kamp" en wat deed ze? Ze mept hem zo dood met een enorme vliegenmepper, veegt hem op en gooit hem weg!

Dat vond ik dan wel weer doodzonde. Dus toen we vrijwel direct daarna er weer een vonden ....heeft 1 van ons hem gevangen in een emmertje en hem buiten gezet....IK niet! :N:

Heb er wel nog een foto van gemaakt....hij was echt heel erg groot, maar niet zo mooi als die van jou! Maar dit zijn denk ik zuid-amerikanen??
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

de brachypelma soorten komen uit midden- amerika en mexico,de grammostola soorten uit Brazilie ,chili, argentinie die omstreken..

en ik kan me voorstellen hoor,als je ergens bent en er kruipt zo'n spin je bed in,dat je daar niet vrolijk van wordt... :mrgreen:

maar ze zo doodslaan,is ook weer erg zonde...
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”