Copyright 2008 Marco#
Moderator: moderatorteam

Het zijn zwaar bewerkte foto's (2) natuurlijk en scherpte enz is niet relevant. Het gaat puur om het resultaat. WYSIWYG. Ik heb voor beide series dezelfde 4 kleurstellingen gebruikt. Serie 2 heeft iets meer contrast dan serie 1.antoinette schreef:Heb je de kleur later toegevoegt? Ik vind ze allemaal nogal soft ogen terwijl die eerste in principe volgens mij toch echt wel scherp is. Qua kleurstelling vind ik van de eerste druppel de eerste en vooral de laatste heel mooi.

Prachtig hoor! Je hebt het duidelijk goed onder de knie. Ik ga dit weekend nieuwe foto's maken want ik heb die twee nu wel gezien.Kika schreef:Hé Marco hier ben ik zelf ook al een tijdje mee bezig. Merk wel dat hoe meer je bewerkt, hoe meer "ruis" je krijgt. Tis wel erg leuk om te doen![]()
Kheb al een heel arsenaal vloeistoffen uit de koelkast gebruikt. Waterverf en melk geeft ook lekkere resultaten![]()
Plaats hier effe 1 fotootje, de rest staat op mijn site bij fotografie.

Ik had je opmerking over de afstandsbediening over het hoofd gezienMarco# schreef:Een draadontspanner is toch een afstandbediening?Elmar schreef:Jullie resultaten zijn mooi!
"leerzame"' foto's van de diverse opstellingen.
Ik denk dat een draadontspanner nog handiger werkt.
Marco# schreef:Leuk. Ik ben benieuwdmonica schreef:Ik vind ze super mooi die foto's van jullie...
Ik ga het zo ook even proberen

monica schreef:Marco# schreef:Leuk. Ik ben benieuwdmonica schreef:Ik vind ze super mooi die foto's van jullie...
Ik ga het zo ook even proberen![]()
![]()
Ben echt een tijdje bezig geweest , maar het lukte me echt niet...
Dus heb maar kwaad een manderijn het water in gegooidhahahahha en vond het effect wel grappig
Hier ook statie gebruikt , op Tv geflits met externe flitser en ISO 200![]()
Maar dit zijn geen druppels meer maar PLONZEN![]()
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ga beter oefenen op die druppels van jullie , want die vind ik echt helemaal TOPPIE