Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het paard van mijn schoonmoeder waar ik op rijd, circa 3 x in de week. Het is een zeventienjarige KWPN'er, erg lief in de omgang, maar niet helemaal recht en correct gereden. Fysio is erbij geweest, heup, bekken en enkele ribben rechtgezet en nu gaat het al een stuk beter.
Mijn houding en zit is nog niet helemaal zoals het hoort, daar wordt aan gewerkt... ( pfff..... zwaar hoor, dat paardrijden... )
Aha die van het lastige soort volgens mij
Prachtpaard trouwens..
Jacqueline
Oh ik wist niet dat Duc de Normandie als lastig bekend stond. Illusie is wel erg sensitief; hij mept bijvoorbeeld naar je been als je even een spoortje geeft en heeft de instructeur zelfs geraakt toen hij erop zat.
Ook met poetsen over zijn buik, dan zwaai hij al met zijn staart. Verder heeft hij inderdaad wel karakter, hij is niet van het meegaande type zeg maar. Hij is dan weer wel heel makkelijk met allerlei zaken in de omgeving, zo kon ik rustig rijden terwijl de buren ( verderop ) de carbidbus afstaken....En ook in de wei en op stal is hij erg lief, maar dus wel met karakter.