Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hij ziet er goed uit Branka, mooie foto's!
Heb je misschien ook rijfoto's, volgens mij heb ik die nog nooit van jou en Frio samen gezien, en daar ben ik juist zo benieuwd naar.
Nee, nog steeds geen rijfoto's. De paar keer dat ik mijn camera aan iemand gaf bleken de foto's niet gelukt te zijn. Bewogen, onderbelicht, etc. Nadeel van foto's in een binnenbak nemen. Overigens ben je van harte welkom om Frío eens te ontmoeten en mij eens live te zien stuntelen/rijden
Tis gewoon een lekker ventje Branka, ben ook reuze benieuwd naar hoe het rijden nu gaat en fotos daarvan natuurlijk
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Bedankt. Ben ook trots dat ik hem zo heb kunnen opknappen. Hij zit lekker in zijn vel. Geestelijk en fysiek. Heel erg fijn om dat te merken.
Rijtechnisch is het dus effectief, hoewel ik af en toe twijfel of het ook netjes eruit ziet. Maar goed, binnenkort mag een jury dat eens beoordelen
Branka schreef:Bedankt. Ben ook trots dat ik hem zo heb kunnen opknappen. Hij zit lekker in zijn vel. Geestelijk en fysiek. Heel erg fijn om dat te merken.
Rijtechnisch is het dus effectief, hoewel ik af en toe twijfel of het ook netjes eruit ziet. Maar goed, binnenkort mag een jury dat eens beoordelen
En dat ga jij natuurlijk wel ff doorgeven he
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...