Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dit is Gitano bij naam Hooligan een 4,5 jaarige Andalusier hengst
die een jaar geleden een ongeluk heeft gehad en daar bij zij voorste strekpees op het rechtervoorbeen voor 3/4 heeft afgesneden
na een lange reveledatie periode is hij gelukkig volledig hersteld en staat hij vol in zijn training, de basis balans everwicht verzameling
hier aan de dubbele longe
Wat een waanzinnig mooi hoofd heeft hij op de laatste foto. Heel krachtig, heel mooi zonder al teveel verfijning wat ik persoonlijk ook niet vind passen in het ras.
Waarom is hij op de eerste foto zo rood? Was hij een vos of een bruine als veulen?
MARC_S schreef:Wat een waanzinnig mooi hoofd heeft hij op de laatste foto. Heel krachtig, heel mooi zonder al teveel verfijning wat ik persoonlijk ook niet vind passen in het ras.
Waarom is hij op de eerste foto zo rood? Was hij een vos of een bruine als veulen?
wat voor kleur hij is ze noemen het een valk schimmel, hij heeft ook een aalstreep, toen hij net hier in NL was was hij heel donker dat is de foto die ik plaatste bij Branka haar antwoord
Felix schreef:Op die eerste foto, heeftie z'n poot in het gips !?
ja dat is na zijn ongeluk gekomen e heb ik hem laten opereren in utrecht daar heeft hij 5 weken in het gips gestaan, en toen nog eens 2 maanden voledige stal rust thuis.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mooi paard en wat goed dat hij weer genezen is.... dat was vast wel een spannende tijd denk ik....
Een paard wat ik een jaar of 12 geleden reed en verzorgde heeft een jaar gerevalideert na een klap van een ander paard gehad tehbben en daarbij een fikse scheur in zijn schouder tehebben overgehouden..wat een ellende was dat zeg..stress en kopzorgen
LongFields schreef:Een echte vent is het vind ik, zonder zijn elegantie te verliezen.
Komt er nog een mooi bijpassend hoofdstel bij je schitterende zadel?
ja is wel de bedoeling, maar nog niet zomakkelijk te vinden het moet klassiek zijn het liefst hand genaait maar zonder tierenlantijntjes, en je ziet te veel portugeesse styl en dat wil ik niet en spaans kom je in de Garocha hoofdstellen ook mooi maar ook niet wat ik zoek, heb wel wat op het oog maar moet nog even sparen
Wil de hond schreef:Waarom kom je niet een keertje hier kijken voor wat mooie spullen voor de paarden Mol?
Oh ik geef een lijstje en de trailer mee ik kan nog wel een garrocha gebruiken en laarzen enz enz enz enz
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Arrggg en achteloos noemt hij Jerez, het mekka voor de PRE minded paardenmensen en dat daar wel een paar winkeltjes zouden zitten