Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ook, uit de oude doos

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ik ook, uit de oude doos

Ongelezen bericht door tycha »

Tot een jaar of 10 geleden bestond mijn leven zo ongeveer uit paard en alleen maar paard. Door omstandigheden dat allemaal achter me moeten laten. Maar ik wil jullie deze twee foto's van mijn laatste paard toch niet onthouden. De kwaliteit is niet zo best maar toch ben ik erg trots op deze foto's
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Marja
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Welke was dit? want ik heb een paar van jouw paarden meegemaakt, prachtige fotos trouwens!!
Ik heb ook nog wel van dat soort (Wassenaar en Lisse)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

mooi paard :ok:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
tycha
Zeer actief
Contacteer:

cloris schreef:Welke was dit? want ik heb een paar van jouw paarden meegemaakt, prachtige fotos trouwens!!
Dit was de laatste Karel (de Caritas) en ook degene waar ik het meest met had (komt waarschijnlijk omdat ik hem kocht met 10 maanden)
Met enige regelmatig droom ik nog van hem :wink:
Afbeelding
Groetjes Marja
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

mooi hoor! :ok:
cloris
Zeer actief

tycha schreef:
cloris schreef:Welke was dit? want ik heb een paar van jouw paarden meegemaakt, prachtige fotos trouwens!!
Dit was de laatste Karel (de Caritas) en ook degene waar ik het meest met had (komt waarschijnlijk omdat ik hem kocht met 10 maanden)
Dat dacht ik al dat het deze was, deze heb ik iig nog meegemaakt :wink: apart he dat ze dan nog voorkomen in je droom, ik droom nog wel eens dat ik aan het rijden ben en dan zit ik ineens weer op de vos terwijl die in 2000 is overleden..
Afbeelding
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
tycha
Zeer actief
Contacteer:

cloris schreef:
tycha schreef:
Dat dacht ik al dat het deze was, deze heb ik iig nog meegemaakt :wink: apart he dat ze dan nog voorkomen in je droom, ik droom nog wel eens dat ik aan het rijden ben en dan zit ik ineens weer op de vos terwijl die in 2000 is overleden..
Karel heb ik 10 jaar geleden moeten verkopen. en dat is niet helemaal naar het zin gegaan. Als ik van hem droom, dan droom ik dat ik hem al die tijd vergeten ben en hem dus zwaar verwaarloosd heb. Dat is niet echt prettig wakker worden.

Op dat vosje kan ik je zo weer voor de geest halen. De foto's van jou en Piropo vindt ik nog steeds wonderbaarlijk :wink: maar wel geweldig mooi. :ok:
Afbeelding
Groetjes Marja
cloris
Zeer actief

tycha schreef:
cloris schreef:
tycha schreef:
Karel heb ik 10 jaar geleden moeten verkopen. en dat is niet helemaal naar het zin gegaan. Als ik van hem droom, dan droom ik dat ik hem al die tijd vergeten ben en hem dus zwaar verwaarloosd heb. Dat is niet echt prettig wakker worden.
Nee dat is niet prettig.. en blijkbaar nog steeds een onverwerkt proces? :wink: ze zitten vaak diep he.
Op dat vosje kan ik je zo weer voor de geest halen. De foto's van jou en Piropo vindt ik nog steeds wonderbaarlijk :wink: maar wel geweldig mooi. :ok:
Ach de vos.. cushing en daardoor zware hoefbevangenheid (hoefbenen kwamen bijna door zijn zolen naar buiten) hebben hem geveld op 20-jarige leeftijd, toen was hij 2 jaar met "pensioen" en stond lekker blij Klaas voor grasmaaier te spelen, De Wietmeister zoals wij hem noemden heeft nog altijd een plekje in mijn hart, op 10 april 2000 overleden en op 12 april 2001 kwam Piropo aan uit Spanje, die zou eerst 10 april aankomen, wrang vond ik dat maar het werd toch de 12e..

Met Piropo heb ik heel veel geleerd en ben ik met enorme stappen de goede richting op gegaan :wink:

En hoe zit het met jouw ambities? (kwa paarden)
Afbeelding
tycha
Zeer actief
Contacteer:

De Wietmeister zoals wij hem noemden heeft nog altijd een plekje in mijn hart, op 10 april 2000 overleden en op 12 april 2001 kwam Piropo aan uit Spanje, die zou eerst 10 april aankomen, wrang vond ik dat maar het werd toch de 12e..
Dat is inderdaad heel wrang, maar heeft ook wel wat, alsof het zo moet zijn.
Met Piropo heb ik heel veel geleerd en ben ik met enorme stappen de goede richting op gegaan
Dat kan ik wel zien aan de foto's. Wat ik wel grappig vind om te zien is dat je op foto's waar je Garrocha rijdt je heel veel zelf vertrouwen uit straalt, en als ik dan de foto zie van een dressuur proef zie ik dat toch minder. Puur van de foto af gezien, ligt het eerste je toch veel beter dan het tweede. Of zie ik dat verkeerd?
En hoe zit het met jouw ambities? (kwa paarden)
Eens hoop ik weer een paard te hebben. Nu gaat dat gewoon nog niet. Ik werk fulltime, en heb daarnaast nog die twee overjarige pubers en twee honden waarvan ik er met 1 nog intensief train. Buiten het feit dat het financieel ook nog niet kan, zou ik er nu ook geen tijd voor hebben. Maar de wens is er nog steeds en wie weet over een paar jaar ... :wink:
Afbeelding
Groetjes Marja
cloris
Zeer actief

tycha schreef:
Dat is inderdaad heel wrang, maar heeft ook wel wat, alsof het zo moet zijn.
Ja dat heb ik ook altijd gezegd..
Dat kan ik wel zien aan de foto's. Wat ik wel grappig vind om te zien is dat je op foto's waar je Garrocha rijdt je heel veel zelf vertrouwen uit straalt, en als ik dan de foto zie van een dressuur proef zie ik dat toch minder. Puur van de foto af gezien, ligt het eerste je toch veel beter dan het tweede. Of zie ik dat verkeerd?
Gedeeltelijk heb je zeker wel gelijk, in het rijden met de garrocha heb ik lef, durf, bij de dressuurtraining heb ik dat ook nog wel maar tijdens een proefje is dat net even iets minder, dan moet ik net wat meer met lef durven rijden :wink: ik wil het altijd mooi en netjes hebben :mrgreen: maar daar werk ik aan en dat gaat met stappen vooruit! leuk dat je dat uit de fotos haalt :wink:

Eens hoop ik weer een paard te hebben. Nu gaat dat gewoon nog niet. Ik werk fulltime, en heb daarnaast nog die twee overjarige pubers en twee honden waarvan ik er met 1 nog intensief train. Buiten het feit dat het financieel ook nog niet kan, zou ik er nu ook geen tijd voor hebben. Maar de wens is er nog steeds en wie weet over een paar jaar ... :wink:
Ik hoop het voor je echt waar en als je hart daar echt ligt gaat het lukken ook :ok:
Afbeelding
tycha
Zeer actief
Contacteer:

Ik hoop het voor je echt waar en als je hart daar echt ligt gaat het lukken ook
Dank je :ok: en ach waar een wil is, is een weg :wink:

Trouwens, ik wil nog steeds een keer komen kijken als je ergens moet of gaat rijden, en het lijkt me leuk om dan foto's te maken (nog een hobbie van me :mrgreen: )
Afbeelding
Groetjes Marja
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”