Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
heej, dit ziet er leuk uit zeg!!
Ik had al wel eerder iets over een dogtrail gelezen, maar er verder geen aandacht aan geschonken.
Nu lees ik dat je er zelf ook aan mee kan doen! lijkt me erg leuk om een x mee te maken!
ik zal eens kijken of ik wat mensen bij elkaar kan sprokkelen.
is het echt zo'n oons kent oons weekend? of valt dat nog wel mee met dat kliekjes vorming? (klas dat het georganiseerd wordt vanuit een hondenschool waar ik niet bij in de buurt woon..)
bri schreef:heej, dit ziet er leuk uit zeg!!
Ik had al wel eerder iets over een dogtrail gelezen, maar er verder geen aandacht aan geschonken.
Nu lees ik dat je er zelf ook aan mee kan doen! lijkt me erg leuk om een x mee te maken!
ik zal eens kijken of ik wat mensen bij elkaar kan sprokkelen.
is het echt zo'n oons kent oons weekend? of valt dat nog wel mee met dat kliekjes vorming? (klas dat het georganiseerd wordt vanuit een hondenschool waar ik niet bij in de buurt woon..)
tis heel gezellig, kijk alleen uit voor Peter, die hier post onder de naam cunos
cunos schreef:
Kijk uit Kit. Anders wordt het toch niet zo gezellig voor je.
elke keer weer zoooooo stoer op inet, maar in het eggie
Ja hoor nu durf je wel. Tijdens de trail piepte je wel anders.
ik heb niet gepiept
oh jee, moet ik me zorgen gaan maken vanwege een eventueel te kort schietende conditie als ik besluit mee te gaan? :N:
Moet ik me voor bereiden op een weekend lang water en brood en leven op stro of valt t mee...
T klinkt onderling iig heel gezellig
yamie schreef:
ik heb niet gepiept
oh jee, moet ik me zorgen gaan maken vanwege een eventueel te kort schietende conditie als ik besluit mee te gaan? :N:
Moet ik me voor bereiden op een weekend lang water en brood en leven op stro of valt t mee...
uh...zorgen maken is een groot woord, maar het kan wel pittig zijn ja, vele uren lopen, door lastig gebied lopen...
en nee geen water en brood, het eten is goed geregeld, en stro moet jezelf weten, ik zou gewoon een luchtbed, slaapzak en tent meenemen
cunos schreef:
ik heb niet gepiept
uh...zorgen maken is een groot woord, maar het kan wel pittig zijn ja, vele uren lopen, door lastig gebied lopen...
en nee geen water en brood, het eten is goed geregeld, en stro moet jezelf weten, ik zou gewoon een luchtbed, slaapzak en tent meenemen
Crissi schreef:Mij lijkt t ook echt super leuk om mee te doen!!
weet alleen niet of ik wat mensen hier in de buurt zo gek kan krijgen maar misschien zijn er meer mensen alleen die een groepje willen vormen?
is iedere hond geschikt voor zo'n weekend?? of kan ik bij iemand anders m'n vragen kwijt?
Het is de bedoeling dat vanaf 21 maart de inschrijving start, dus je heb nog ruim 2 maanden de tijd om mededeelnemers te vinden. Je kan ook altijd een oproep doen op ons forum.
In principe is elke hond geschikt, maar je moet zelf bepalen of jou hond de tocht aan kan. Je loopt toch zo'n 20/25 kilometer per dag en niet altijd over de paden. Dus ook dwars door het bos/hei/ ed. Over of door het water. Je moet dan ook niet verwachten dat je keurig getrimde poedel na het weekend nog de schoonheidsprijs zal halen. En kleine hondjes moeten nog al wat meet stappen maken dan grotere honden, maar zijn wel weer makkelijker te dragen. Info is te vinden op onze site en de verslagen zeggen ook veel hoe het erop de trail aan toe gaat. Vragen kan je via onze website www.dogtrailcunos.nl of het dogtrailforum kwijt.
yamie schreef:
ik heb niet gepiept
alhoewel we op het internet nogal flauw zijn tegen Peter en hij tegen ons hahaha, is de Dogtrail altijd super geregeld, het eten is goed en als er iets is kun je altijd bij de Cunosmensen terecht, en die conditie, ach tis wel handig, maar een superconditie hebben wij ook niet whahahaha
en Peet, Noor heeft echt niet gepiept, Noor is een bikkel
cunos schreef:
ik heb niet gepiept
alhoewel we op het internet nogal flauw zijn tegen Peter en hij tegen ons hahaha, is de Dogtrail altijd super geregeld, het eten is goed en als er iets is kun je altijd bij de Cunosmensen terecht, en die conditie, ach tis wel handig, maar een superconditie hebben wij ook niet whahahaha
en Peet, Noor heeft echt niet gepiept, Noor is een bikkel
He Kit, deze hou je tegoed.
Laatst gewijzigd door cunos op 16 jan 2008 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is Borger/Grolloo. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
Laatst gewijzigd door cunos op 14 aug 2008 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lijkt me super leuk om mee te doen. ik kan alleen niemand zo gek krijgen dus als we een groepje kunnen vormen van mensen die ook niemand zo gek kunnen krijgen zou dat super zijn.
kiki78 schreef:Het lijkt me super leuk om mee te doen. ik kan alleen niemand zo gek krijgen dus als we een groepje kunnen vormen van mensen die ook niemand zo gek kunnen krijgen zou dat super zijn.